• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Är jag ensam om att se ett stort problem med att kryptovalutorna är så volatila?
Valutor som rör sig för mycket blir inte tagna på allvar. Marknaden måste stabiliseras för att bli något mer än en bakgård för suspekta spekulanter.
 
Boom!

Screenshot_20171229-121251_1jjj.png
 
Är jag ensam om att se ett stort problem med att kryptovalutorna är så volatila?
Valutor som rör sig för mycket blir inte tagna på allvar. Marknaden måste stabiliseras för att bli något mer än en bakgård för suspekta spekulanter.
Håller tilll hundra procent med där. Jag tror ju "på riktigt" på kryptovaluta, men det är svårt att argumentera för det som läget är nu.
 
Måste ju ändå säga, även om jag är skeptisk till fortsatt ökning av Ripple, så tuffar den på som tåget nu. Riktigt trevligt!!!
Ja frågan är ju hur länge den gör det. Sålde av för någon dag sedan och vågar inte köpa mig tillbaka in just nu... Känns som att det finns en risk för fall ganska snart med tanke på senaste utvecklingen. Men som alltid omöjligt att säga.
 
Herregud alltså. Volymen senaste 24h e större än marketcap.

Sägs att whales trycker ner kursen nu för o köpa mer, om man kollar gjorda affärer osv. Tydligen så stor köpkraft att det knappt går. Sjukt alltså.

Screenshot_20171229-195110.png
 
Är det någon mer än mig som minar crypto? Jag har nämnt det tidigare, jag har lagt in en hel del i Genesis-mining och kan bekräfta att jag går plus nu. Med det menar jag att pengarna jag lagt in är betalda och att det nu är free money så att säga. Sen kan man ju givetviss resonera att om jag köpt bitcoins eller IOTA för pengarna istället så skulle det ha gått bättre. Det jag är ute efter är en passiv inkomst som jag får in varje dag.
Nu har det gått väldigt bra för ETC och LTC som jag minar så inkomsten börjar bli riktigt trevlig varje månad.
Vad använder du för grejer/hur mycket la du? Har börjat testa mina lite på gamingdatorn för skojs skull men det går ju ganska långsamt.
 
Tillbaka
Topp