Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför sålde jag mina 10000 XLM vid 0.18$.........
... Förbi LTC nu...
Du kommer att ångra dig om några veckorHaha gick ur ETH cert i dag. Var som mest ner 20k. Gick +/- 0 till slut. Nervigt det här. Gick in med för mycket och för sent för att kunna slappna av. Lycka till!
Ripple lär fortsätta som en raket när det listas på coinbase. Men Cardano är bra skit!Behöver nog snart vikta ner mig lite i Ripple. Nån med tips på vad som kan vara köpvärt?
REQ, XRB, XLM, NEOBehöver nog snart vikta ner mig lite i Ripple. Nån med tips på vad som kan vara köpvärt?
10! Då blir det en pre-vNär växlar du din Ripple mot Panerai? 10$?![]()
Bitfinex kör jag. Du kan även köra coinbase för att köpa 4 valutor. Annars kan du även beställa en hårdvaruplånbok (exempelvis ledger nano s) och köpa litecoin som du sedan gör om till andra valutor mha ShapeshiftDum fråga kanske men vart handlar ni era kryptovalutor? Avanza visar bara? Coinbase är det en bra ställe för en nybörjare?
Jag skulle inte använda binance.seHej,
Reggade mig på Binance.com, är det samma som Binance.se? På Binance.se kan man tydligen swisha(?) pengar för att börja handla, hänger sidorna ihop?
Annars måste man ha eth eller btc för att kunna handla på Binance.com?
Med vänlig hälsning,
N
Inte för att jag använder binance.se men... motivering?Jag skulle inte använda binance.se
Körde en google på "www.binance.se" , fick fram totalt 6 träffar, där 5 av de hänvisar till sidor på www.binance.se. Så jag avstår nog.Inte för att jag använder binance.se men... motivering?
Om jag var du skulle jag köra antingen bittrex/binance.com , eller köra Coinbase och köpa en hårdvaruplånbok och använda shapeshift. Beroende på vilka du vill köpaKände likadant, oseriös sida men ville fråga er gurus![]()
Bitfinex kör jag. Du kan även köra coinbase för att köpa 4 valutor. Annars kan du även beställa en hårdvaruplånbok (exempelvis ledger nano s) och köpa litecoin som du sedan gör om till andra valutor mha Shapeshift
Du kan förvara de hos Bitfinex, men det rekommenderas alltid att ha de på din egen wallet så du faktiskt äger de. Det du gör då är att du köper krypto hos Bitfinex, sen för du över de till din egen adress.Om jag reggar mig på Bitfinex. Så kan jag handla kryptovalutor där och Bitfinex är min "plånbok" där valutorna förvaras? Är helt ny på detta försöker lära mig men vad jag kunnat lära på nätet så måste man först köpa valutor på ett ställe och sen förvara dem på ett annat ställe?