• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Belfort

Omega
Ska låta det vara osagt vad jag tycker om den hävstången, men att han går och berättar det för kollegor på jobb är ju bara för märkligt.

Vi får hoppas att han är säker på att hans bostad behåller värdet. Det är fint om 60 000st skulle göra likadant och sedan kommer högre räntor och sämre bostadsmarknad, så sitter så många människor med belåningar som gått till kryptovalutor...
 

mega

Rolex
Vi får hoppas att han är säker på att hans bostad behåller värdet. Det är fint om 60 000st skulle göra likadant och sedan kommer högre räntor och sämre bostadsmarknad, så sitter så många människor med belåningar som gått till kryptovalutor...
Kryptovalutor som dessutom gått ner i värde 1007%.
Många nya hemlösa känns det som....
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Investera i krypto är väl iaf lite klokare än ett par svindyra cowboy-boots.....

3994E196-1713-4ACD-8D9C-D5D2F869DA81.jpeg


Vad fan snackar ni om? ;)
Skämt åsido. Att börja låna till att handla krypto känns inte jättegenomtänkt om man inte, som redan nämnts, har en mage av stål.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Härlig start på veckan :D

härlig dag.png
Nu såg jag att coinmarketcap tagit bort koreanska exchanges från sin sida vilket orsakat lite kaos, då dessa i regel ligger lite högre än alla andra. Typ Ripple gick ner nästan 1$ på en gång. Man tycker de borde ta bort de koreanska exchangesidorna historiskt också...

Exempel:

ripple.png
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Vi får väl se! Jag återkommer om en vecka ;)

Säger egentligen inget mer än att jag sålda rätt just idag.
Gjorde en överslagsgissning på att den borde ha en röd dag snart, och att den dagen borde vara idag. Sålde på 94.65, vilket (hittills) är ett bra beslut.

Nästa överslagsgissning blir förmodligen att den kommer att ticka uppåt lite till.
Som vanligt är det jävliga att pricka vändningen.
 
Topp