Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska göra en challenge och inte kolla på priset fram till mid-februari. Vi ses på alla hjärtans dag bois.
Ja, men jag väntar på en riktig dipp. ETH går som tåget just nu medan de flesta andra är på rött. Tror det svänger inom ett par dagarDär var ju en dipp. Tidigare idag!![]()
Uppdatering: Sålde av BTC efter att raset återhämtat sig.Okej. Jag är redan tungt i BTC-racet. Satte nu in ytterligare en rätt bra slant, denna gången i ETH.
Om några månader/år får vi se hur det har gått![]()
Uppdatering: Sålde av BTC efter att raset återhämtat sig.
Men ETH har varit en grym resa. Jag håller kvar, återkommer med utvärdering igen om tre månader.
Jag ”daytradar” inte utan planen är väl att hålla på det och sitta lugnt. Dock med en stop-loss på en behaglig kurs.
Avanza faktiskt. Blev så avskräckt tidigare i tråden om icke-fungerande Kraken.Avanza elr coins?
Haha, tänkte posta precis samma. Jag prickade till och med .00Härifrån finns det bara en väg.
![]()
Så jag ska tolka det som att jag inte borde köpa nu? Aldrig köpt krypto och tycker i ärlighetens namn det är för riskabelt då jag inte ser användingsområden för produkten. Men istället för triss...Haha, tänkte posta precis samma. Jag prickade till och med .00
![]()
Lägg in en tusenlapp eller två och följ utvecklingen, man blir mycket mer intresserad (enligt mig) om man bara har petat in lite kronor och så lär man sig bättre om hur det funkar. (Om du har råd med en sådan förlust, man ska alltid tänka på om man har råd att förlora summan).Så jag ska tolka det som att jag inte borde köpa nu? Aldrig köpt krypto och tycker i ärlighetens namn det är för riskabelt då jag inte ser användingsområden för produkten. Men istället för triss...
Gjorde faktiskt precis det nu (Ethereum XBT), mest för kursutvecklings skull. Har en vit månad så ser det som pengarna som annars skulle bränts på överprisade drinkar på krogen.. I värsta fall så försvinner pengarna men min lever lär uppskatta det mer än ytterligare ett par dussin negronis..Lägg in en tusenlapp eller två och följ utvecklingen, man blir mycket mer intresserad (enligt mig) om man bara har petat in lite kronor och så lär man sig bättre om hur det funkar. (Om du har råd med en sådan förlust, man ska alltid tänka på om man har råd att förlora summan).
Upp!Härifrån finns det bara en väg.
![]()
Rimligt. Man mår fan inte bra av o kolla priserna hela jävla dagarna när man hodlar.
Haha, tänkte posta precis samma. Jag prickade till och med .00
![]()
Faktiskt jobbigare än att jobba.Rimligt. Man mår fan inte bra av o kolla priserna hela jävla dagarna när man hodlar.
Typiskt att man missade RCGR-tåget![]()
Skoja inte...
Detta är Rich Cigars kurva från när de gjorde sin switch från från cigartillverkning(!) till krypto.
Aktiekursen låg på $0.03 ena dagen och $0,70 nästa. Rimligt!
Undrar hur ett sånt styrelsemöte går till egentligen?
- Fan grabbar, ska vi inte skippa cigarrerna och istället börja mina krypto?
- Jo, du har en klar poäng! Vi har ju stått och stampat med ciggartillverkningen ett par år nu, och tobak känns lite "last century". Vi kör!
- Var nu förihelvete med på att sälja lite aktier imorgon!
Tänkte att dom kanske tokrasar för att sedan vända upp igen. (som det hände, fast jag köpte i vanlig ordning något annat som dök ännu mer och vände väldigt lite...)Jag har lite löst tänkt tanken i alla fall, och har något av en plan.
Hur menar du med den där vändningen?
Hojta till nästa gång dom står som högst please.Känns som det kommer små, små dippar hela tiden. Försöker att sälja typ 30-40 % när den står som högst och sen köpa tillbaka det kommer smådippar.
Lönat sig än så länge![]()
Nu ska vi inte vara sånnaHojta till nästa gång dom står som högst please.
Hej Bullen,
Ibland kan jag tänka tillbaka och tycka det är lite jobbigt att vara lite för tidig till tåget men ändå stå kvar på perrongen när det kör...
Det är helt ok att köra en Nelson, peka finger och skratta...
![]()
Äh! Bara kavla upp ärmarna och ta nya tag3-4x eller vad den nu gått sen du klev av är trots allt vardagsmat i krypto.
Joina en riktig broker, börja läs på och köp coins du tror på så kommer du vara tillbaka på banan inom kort.
Tack för uppmuntran, är insyltad på den vanliga aktiemarknaden som jag nästan förstår. Hade en aning om "gratis" pengar, men otåligheten visade sitt fula ansikte igen.
Ville nog mest visa att vi är några (?) som missat tåget också, i allafall just nu
Ok. Vad baserar du det på?Toppen av en bubbla är det ju inte atm, tror jag iaf. Känns mer som du hamstrar just nu.