Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt. Antar att dom är oroliga att krypto tar över, ser ingen annan logisk förklaring.
Bara se till att du har lite buffer att utnyttja när det är rea! Kööööp!We are going down!!!![]()
Sålde lite i fredags av rädsla för att helgen skulle bli ett mörker (vilket det inte blev) så nu sitter jag bara och väntar på att köpa mer ETHBara se till att du har lite buffer att utnyttja när det är rea! Kööööp!
Sålde lite i fredags av rädsla för att helgen skulle bli ett mörker (vilket det inte blev) så nu sitter jag bara och väntar på att köpa mer ETH![]()
Handlar bara med cert.Annars är det bra pris på XRP just nu![]()
Verkar ha blivit allmänt stökigt senaste månaden tycker jag. Inte stabilt någonstans, tror säkert aVälkomnar mig själv in i diskussionerna här då jag trätt in i marknaden men inte haft access att skriva här innan.
Tror ni likt vissa "orakel" att det är de s.k "Whales" som kör lite med marknaden nu och att det kommer stabiliseras från februari?
Lyllo! Jag har inte varit tillräckligt alert och därför inte hunnit sälja av innan raset.Sålde lite i fredags av rädsla för att helgen skulle bli ett mörker (vilket det inte blev) så nu sitter jag bara och väntar på att köpa mer ETH![]()
SKV är väl bland det mest stelbenta man kan stöta på?Jag hoppas att vi kan komma fram till en vettig lösning.
Bubblan håller på att spricka... och vad är ens anledningen till nedgången idag ?Manipulation som vanligt?
Jasså? Källa?Bubblan håller på att spricka.![]()
https://www.di.se/nyheter/investeringschefen-bitcoin-ska-ner-90-procent/Jasså? Källa?
Säg vad man vill om SKV men det är en av få myndigheter som fungerar bra, dvs de får saker gjorda, både i med och motvind för den som har kontakt med dem.SKV är väl bland det mest stelbenta man kan stöta på?
Tror du kommer att få dunka pannan blodig utan att de kommer att ändra ett skit![]()
https://www.di.se/nyheter/investeringschefen-bitcoin-ska-ner-90-procent/
Jag säger varken bu eller bä, men här är en av flera som påstår det.
Vad tyder på att det är manupilation? Sen är väl tanken att det ska vara helt oreglerat, så hur ska det förhindras?
Hmm, fattar inte. Vad menas med blåa resp. röda kolumnerna? Vad menas med de vita bredvid? Vad betyder Matchat: SEK 345,035 ?Här kan ni spekulera i upp och nedgång i kryptovalutor skattefritt och med begränsad risk. Företaget som har handelsplatsen är enligt min erfarenhet fullt trovärdigt (men jag kan inte lämna några garantier).
Välkommen att öka gå med och öka likviditeten!
Jag ser gärna fler deltagare i Bitcoin slutpris januari!
https://www.betfair.com/exchange/plus/financial-bets
Hmm, fattar inte. Vad menas med blåa resp. röda kolumnerna? Vad menas med de vita bredvid? Vad betyder Matchat: SEK 345,035 ?
Sorry om det är riktigt dumma frågor
![]()
Foliehatt på..Ja, nu måste det ju krascha! En bankir har ju aldrig tidigare nämnt att BTC / krypto är bluff och kommer vara värt 0 inom kort.
Slår vad om att den där dåren ska / har köpt nu under dippen.
Vem har sagt att uppgångarna inte var manipulation?Foliehatt på..
Vad tyder på att det är manupilation?
Flertalet 100%-uppgång - allt är normalt
Prisnedgång - någonting är fel/ marknadsmanupilation
Får inte ihop logiken faktiskt så någon får gärna förklara.