• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Är på jakt efter Loake Bosworth i dark brown
Pediwear har bra pris idag..
Jag är som många andra osäker på storlekarna, har mellan 41-42 normala fall.
Borde jag gå på 41, eller ska jag ta det säkra och ta 42? Valet är mitt, men hjälp mig komma fram till det..
Tack !=)

Grymt tips på RMW @sjstrm !
Synd bara att jag redan har ett par bruna Blaxlands. Blev dock ett par till lilla mamma i julklapp. Blir fan barskrapad denna Black Friday...

Beställde US9 men ringde och ändrade till US8. Har 42-43 så tror det ska bli bra. Hellre lite tajt, töjer sig alltid lite :)
Kul att ni kunnat fynda !

Man kan ju lästa ut en storlek så det där blir nog perfekt!

Är på¨jakt efter ett par Timberland-kängor, vanliga 6 inch premium boot.

Någon som har hittat bättre rabatt än de 30% som Caliroots kör?

Fast som @E.Z. är inne på...märkligt att det inte verkar ebba bland storlekarna
Då sidan inte är av senaste modell, så antar jag att de inte har allt på lager och istället bara satt ett väldigt högt nummer på antal i lager per storlek. Sen köper de in av bootskompaniet(distributören) på tisdag när de summerat helgen och cyber monday. Ev säkrat priset innan och levererar med lite fördröjning nästa vecka. Står ju inga sådana leveransdetaljer ändå.
Alternativt säljer med minimal marginal och får uppmärksamhet till sin butik och levererar sent.
Vi är ju nöjda ändå som fått köpa RM till 40% rabatt.

Då sidan inte är av senaste modell, så antar jag att de inte har allt på lager och istället bara satt ett väldigt högt nummer på antal i lager per storlek. Sen köper de in av bootskompaniet(distributören) på tisdag när de summerat helgen och cyber monday. Ev säkrat priset innan och levererar med lite fördröjning nästa vecka. Står ju inga sådana leveransdetaljer ändå.
Alternativt säljer med minimal marginal och får uppmärksamhet till sin butik och levererar sent.
Vi är ju nöjda ändå som fått köpa RM till 40% rabatt.

Jo absolut, jag är glad som en speleman. Hoppas bara inte att det går från dur till moll när man får mail om att storlekarna tagit slut, men det finns ju ingen anledning att låta sorgens fåglar bygga bo i nästet än :)

Jo absolut, jag är glad som en speleman. Hoppas bara inte att det går från dur till moll när man får mail om att storlekarna tagit slut, men det finns ju ingen anledning att låta sorgens fåglar bygga bo i nästet än :)
Nä, de där fåglarna har inte börjat bygga än, men på några storlekar så tror jag nog de cirkulerar... glömde skriva den delen, risken är såklart överhängande att någon storlek faktiskt är slut hos distributören. Att Susegården som nystartad enskild firma, ska ligga med 20+ RM Williams på lager verkar inte rimligt, varje par kostar runt 1900+moms för dem att köpa in, (tror jag), så 40 000 bara på en skomodell, nja... men som sagt, idag hoppas vi, nästa vecka vet vi...

Nä, de där fåglarna har inte börjat bygga än, men på några storlekar så tror jag nog de cirkulerar... glömde skriva den delen, risken är såklart överhängande att någon storlek faktiskt är slut hos distributören. Att Susegården som nystartad enskild firma, ska ligga med 20+ RM Williams på lager verkar inte rimligt, varje par kostar runt 1900+moms för dem att köpa in, (tror jag), så 40 000 bara på en skomodell, nja... men som sagt, idag hoppas vi, nästa vecka vet vi...

https://www.allabolag.se/5567969307/susegardens-skjutskola-ab

Ser väl rätt normalt ut för den branschen?

Haha köpte också ett par RM, sjukt bra pris. Risken är stor att vi står snopet utan skor i detta men värt ett försök :D Provade ett par RM idag i 7,5 och de glappade lite i hälen så 7 borde bli bra.

Black Friday på @Gentle_Giant's www.pastichepatches.com :)

IMG_0858.JPG

Är på jakt efter ett par Loake Perth Suede i storlek 9. Har kollat Loake Nordic och Pediwear, några andra tips med Black Friday-rea?

Köpte en MacBook Pro 15” hos media markt för 20k, värt med tanke på att de sällan är på rea och Elgiganten bara körde en tusenlapp avhyvlat :)

Tillbaka
Topp