Det är UK, rätt!
Puh....tack för att du skrev det. Ringde och ändrade till 8,5 nu. De var väldigt trevliga och hjälpsamma på telefon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är UK, rätt!
Beställde US9 men ringde och ändrade till US8. Har 42-43 så tror det ska bli bra. Hellre lite tajt, töjer sig alltid lite
Kul att ni kunnat fynda !
Lagen om distanshandel är två veckor retur
Damn, hade velat fyllt på med ytterligare ett par, synd att det fanns så få och udda kvar
Tack för den koden @sjstrm . Tror de fick en ganska bra sälj på RM idagRM WILLIAMS, 40% rabatt med koden open40
http://www.susegarden.se/produkt-kategori/skodon/
gäller även övrigt sortiment
Då sidan inte är av senaste modell, så antar jag att de inte har allt på lager och istället bara satt ett väldigt högt nummer på antal i lager per storlek. Sen köper de in av bootskompaniet(distributören) på tisdag när de summerat helgen och cyber monday. Ev säkrat priset innan och levererar med lite fördröjning nästa vecka. Står ju inga sådana leveransdetaljer ändå.Fast som @E.Z. är inne på...märkligt att det inte verkar ebba bland storlekarna
Då sidan inte är av senaste modell, så antar jag att de inte har allt på lager och istället bara satt ett väldigt högt nummer på antal i lager per storlek. Sen köper de in av bootskompaniet(distributören) på tisdag när de summerat helgen och cyber monday. Ev säkrat priset innan och levererar med lite fördröjning nästa vecka. Står ju inga sådana leveransdetaljer ändå.
Alternativt säljer med minimal marginal och får uppmärksamhet till sin butik och levererar sent.
Vi är ju nöjda ändå som fått köpa RM till 40% rabatt.
Nä, de där fåglarna har inte börjat bygga än, men på några storlekar så tror jag nog de cirkulerar... glömde skriva den delen, risken är såklart överhängande att någon storlek faktiskt är slut hos distributören. Att Susegården som nystartad enskild firma, ska ligga med 20+ RM Williams på lager verkar inte rimligt, varje par kostar runt 1900+moms för dem att köpa in, (tror jag), så 40 000 bara på en skomodell, nja... men som sagt, idag hoppas vi, nästa vecka vet vi...Jo absolut, jag är glad som en speleman. Hoppas bara inte att det går från dur till moll när man får mail om att storlekarna tagit slut, men det finns ju ingen anledning att låta sorgens fåglar bygga bo i nästet än
RM WILLIAMS, 40% rabatt med koden open40
http://www.susegarden.se/produkt-kategori/skodon/
gäller även övrigt sortiment
Kunde inte hålla mig heller. Bra skit.tack för den, blev ett par för mig med
Ja tack som fan!!Tack för den koden @sjstrm . Tror de fick en ganska bra sälj på RM idag
Perfekt, då kan du använda den du köpte igår som frukost-tv!Happ.
Då har man sprängt spargrisen och beställt en värre TV via Hifi-klubben än den jag köpte igår.
https://www.hifiklubben.se/tv-och-hemmabio/uhd-tv-led-tv/sony-kd-65a1-oled-tv/
Ingen mins en fegis!
Affe Alf
Nä, de där fåglarna har inte börjat bygga än, men på några storlekar så tror jag nog de cirkulerar... glömde skriva den delen, risken är såklart överhängande att någon storlek faktiskt är slut hos distributören. Att Susegården som nystartad enskild firma, ska ligga med 20+ RM Williams på lager verkar inte rimligt, varje par kostar runt 1900+moms för dem att köpa in, (tror jag), så 40 000 bara på en skomodell, nja... men som sagt, idag hoppas vi, nästa vecka vet vi...
Ja den var det ju inga fel på. Jag hittade deras enskilda firma och sökte inte vidare. Sorry.https://www.allabolag.se/5567969307/susegardens-skjutskola-ab
Ser väl rätt normalt ut för den branschen?
Hur såg det ut? Många RM på lager?Ja tack som fan!!
Var faktiskt inne i den fysiska butiken och plockade med mig ett par. Det var nog första gången de hade mer än två kunder samtidigt...
Knappast ett par RM för det priset dock?Kan dom inte leverera vore det trist då man isåfall kunnat handla billigt någon annanstans idag.
Nej, men billigare än vanligtKnappast ett par RM för det priset dock?
Kör en helgardering ! Beställ från fler ställenNej, men billigare än vanligt
Njae typ en i varje storlek. Jag tror jag högg den sista Blaxland i vuxensize (10) men det fanns fler Gardener.Hur såg det ut? Många RM på lager?