Tror man måste ansöka om rabattkoder hos deHm ser ut som de tagit bort Dell från mecenat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror man måste ansöka om rabattkoder hos deHm ser ut som de tagit bort Dell från mecenat.
Verkar som att dem fick rätt bra tryck i webbshoppen på deras öppningsdag.Jo det är klart. Nu när jag tänker efter så borde de ju lösa det så gott de kan. Det kändes som en proffsig butik. Full med kläder passande för rävjakt, lerduveskytte och så mitt i allt två modeller av RMW.
1900:-? Gardener då?
Tack för bra tips! Hittade tre kandidater men skall fundera och kolla lite innan beställning.Inte direkt halsduk men jag köpte en Winterscarf från Amanda Christensen som var riktigt varm och härlig, den kan jag absolut rekommendera. Finns på bl.a. Nelly Man som har 20% på hela sortimentet.
Tack för bra tips! Hittade tre kandidater men skall fundera och kolla lite innan beställning.
Håller med, din var skitsnygg med! Tyvärr dyrare...Gillar den översta men alla är snygga! Själv körde jag på denna:
https://nlyman.com/se/kläder-för-män/accessoarer/halsdukar-scarves/amanda-christensen-591/winterscarf-592833-0286/
Skall köpa en halsduk på boozt.com men kan ej fylla i telefonnummer så att formuläret accepterar det. Formuläret är uppdelat i två fält, ett kortare och ett längre .
Hur jag än försöker fungerar det inte. Förslag på lösning?
Hade skrivit 4 första siffror i första rutan resten i andra.Skall köpa en halsduk på boozt.com men kan ej fylla i telefonnummer så att formuläret accepterar det. Formuläret är uppdelat i två fält, ett kortare och ett längre .
Hur jag än försöker fungerar det inte. Förslag på lösning?
Hade skrivit 4 första siffror i första rutan resten i andra.
Eller testa med landskod
+0046 i första eller 0046
Tack för tips men får det ändå inte att fungera
Perfekt, då kan du använda den du köpte igår som frukost-tv!
Kollar man nu så är alla storlekar slutsålda på båda modeller.
Tror distributören är relativt välsorterad på just blaxland och craftsman. Men inte så att det räcker tyvärr. Hade bättre koll förut när jag var i klädesbranschen och sprang på säljarna, ingen koll på det längre tyvärr. Men som sagt. Blir lotteri nästa vecka.
Vi får hoppas de har fler hos sin leverantör
Jo det är klart. Nu när jag tänker efter så borde de ju lösa det så gott de kan. Det kändes som en proffsig butik. Full med kläder passande för rävjakt, lerduveskytte och så mitt i allt två modeller av RMW.
Nej, men håller tummarnaNån som fått leveransbesked under dagen - eller hört om de inte kan leverera?
Samma här, inte hört någonting alls.Nån som fått leveransbesked under dagen - eller hört om de inte kan leverera?
Nån som fått leveransbesked under dagen - eller hört om de inte kan leverera?
Nej, men håller tummarna
"Tack alla som gick in på vår nya webbshop igår" Skrev de på Facebook den 25:e iaf så det tyder ju på att beställningarna inte mottagits som katastrofer iaf..eller så hade de inte sett vad folk faktiskt beställde den 24:e
De har kommit upp med köpvillkor nu iaf vilket inte fanns förut. Kan inte anses gälla i förhållande till ordrar som lagts eftersom villkoren inte fanns då men följande kan ju vara intressant om leveranstid iaf:Any news?
Nix, inget leveransbesked än.Any news?
Nej, inte hört något.Any news?
Goda nyheter! Tack!Ringde susegarden nu och fick bekräftat att alla RM Williams-skor kommer kunna levereras. Dom hade fått/gjort en order igår var det som hon visste, ville man ha mer info kring det kunde man maila till rasmus på webshoppen.
Grymt! Tack för det!Ringde susegarden nu och fick bekräftat att alla RM Williams-skor kommer kunna levereras. Dom hade fått/gjort en order igår var det som hon visste, ville man ha mer info kring det kunde man maila till rasmus på webshoppen.
Nix, inget leveransbesked än.
Nej, inte hört något.
Ringde susegarden nu och fick bekräftat att alla RM Williams-skor kommer kunna levereras. Dom hade fått/gjort en order igår var det som hon visste, ville man ha mer info kring det kunde man maila till rasmus på webshoppen.
Nej, inte hört något eller kontaktat de. De har dragit pengar här med.Nån som fått leverans eller leveransbesked än förutom @sjstrm ? Ändå gått fyra arbetsdagar sedan order....och pengarna är dragna på kortet.
Skulle tro att ni kan vara lugna. Jag var i den fysiska butiken och det verkade vara ordning och reda, bara oerhörd rusning till pangpriset på RMW och en mindre butik med en gubbe som mer eller mindre packar allt själv. #övertidNej, inte hört något eller kontaktat de. De har dragit pengar här med.
Icke. Pengarna drogs i måndags.Nån som fått leverans eller leveransbesked än förutom @sjstrm ? Ändå gått fyra arbetsdagar sedan order....och pengarna är dragna på kortet.