• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Borde ju passa på att maxa inköpen nu när det är så mycket rea...

Halsdukar? Foder till handskar alternativt tunnare fingervantar i ull? Några bra tips?

Kolla hestra. De har bra innerhandskar/foder
Tack! Har kikat men inte hittat. Är dessa från Hestra jag behöver foder/fingervantar till.
downloadfile-4.jpg

Halsdukar? Foder till handskar alternativt tunnare fingervantar i ull? Några bra tips?
Har du stora händer finns det flera modeller från Hestras Table Cut linje på skoaktiebolaget :)
Edit: såg nu att det var foder du var ute efter men någon annan kanske kan ha nytta av den infon

image.jpg

Hmm, har de där jag också. Var inne förbi butiken på Norrlandsgatan och där hade de olika foder. Slutade dock med att jag köpte dessa med inbyggt kashmirfoder istället... så varning utfärdas.

Har nu ett par vinterhandskar och ett par höst/vårhandskar.
Slarvat bort mina vinterhandskar från Hestra och dessa känns lite stora men perfekt med fingervantar i. Hoppas hitta vinterhandskarna då dom var rätt dyra... Tack för tips!

Då sidan inte är av senaste modell, så antar jag att de inte har allt på lager och istället bara satt ett väldigt högt nummer på antal i lager per storlek. Sen köper de in av bootskompaniet(distributören) på tisdag när de summerat helgen och cyber monday. Ev säkrat priset innan och levererar med lite fördröjning nästa vecka. Står ju inga sådana leveransdetaljer ändå.
Alternativt säljer med minimal marginal och får uppmärksamhet till sin butik och levererar sent.
Vi är ju nöjda ändå som fått köpa RM till 40% rabatt.

Undrar hur stort lager distributören egentligen har. Vid det här laget har MÅNGA köpt av dessa två modeller och vi är väl mitt i säsongen på försäljningen av dom här skorna när vanligtvis det sker påfyllning av lager inte att egentligen varenda kotte i hela Sverige kan köpa till 40% rabatt som såvitt jag förstår aldrig sker annars. Skulle inte bli förvånad om många av oss inte får sina grejer även om jag givetvis hoppas på motsatsen.

Inte direkt halsduk men jag köpte en Winterscarf från Amanda Christensen som var riktigt varm och härlig, den kan jag absolut rekommendera. Finns på bl.a. Nelly Man som har 20% på hela sortimentet. :)

Undrar hur stort lager distributören egentligen har. Vid det här laget har MÅNGA köpt av dessa två modeller och vi är väl mitt i säsongen på försäljningen av dom här skorna när vanligtvis det sker påfyllning av lager inte att egentligen varenda kotte i hela Sverige kan köpa till 40% rabatt som såvitt jag förstår aldrig sker annars. Skulle inte bli förvånad om många av oss inte får sina grejer även om jag givetvis hoppas på motsatsen.
Jag gick på en sån mina i fjol. En liknande liten webbutik med felaktiga lagersaldon som gjorde att jag missade möjligheten att köpa från någon annan stans under Black Friday...

Snart så får vi kanske skicka ett gäng svarta kameler till Skjutskolan.

Jag gick på en sån mina i fjol. En liknande liten webbutik med felaktiga lagersaldon som gjorde att jag missade möjligheten att köpa från någon annan stans under Black Friday...

Helt plötsligt så ser jag det som en bonus om jag får skorna. Snacka om att ha sänkt förväntningarna drastiskt.
Kollar man nu så är alla storlekar slutsålda på båda modeller.
Tror distributören är relativt välsorterad på just blaxland och craftsman. Men inte så att det räcker tyvärr. Hade bättre koll förut när jag var i klädesbranschen och sprang på säljarna, ingen koll på det längre tyvärr. Men som sagt. Blir lotteri nästa vecka.

Trist. La ett par 10:eek:r i korgen runt lunch. Var sedan tvungen att gå in i möten och skulle gå in nu och checka ut. Då står det - som ni har märkt - att de är slut. Jahapp. Bara att hoppas att ni som beställt får era!

Trist. La ett par 10:eek:r i korgen runt lunch. Var sedan tvungen att gå in i möten och skulle gå in nu och checka ut. Då står det - som ni har märkt - att de är slut. Jahapp. Bara att hoppas att ni som beställt får era!
Sista 10:eek:rna var jag och hämta upp i butik runt lunch... sorry ;)

Tillbaka
Topp