Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gör man? Lyckas inte få till 20% när jag försöker beställa sneakers.Myrqvist kör 20% på alla skor:
BLACKWEEK20
När du fyllt i all uppgifter och kommer till betalningen så skriv in koden blackweek20 (glöm inte ta med skoblocken)Hur gör man? Lyckas inte få till 20% när jag försöker beställa sneakers.
På checkout -> höger sida "Gift card or discount code", klistra in koden och tryck apply.Hur gör man? Lyckas inte få till 20% när jag försöker beställa sneakers.
Är inte Herrstil och Myrqvist samma företag?
Ja. Står på båda webbplatser. Vensar AB.Är inte Herrstil och Myrqvist samma företag?
Samma här. Blir premiär med Myhrqvist för min del. Jäkligt snabba iaf, beställde igår kväll och de är redan på vägStort tack för tips, blev ett par loafers!
Antar de ändrat termerna nu.Fungerade för mig igår kväll. Bra deal tycker jag.
Kan vara så. Stod ju inte någonstans att man fick både skoblock och 20% rabatt, men funkade när jag testadeAntar de ändrat termerna nu.
Kan vara så. Stod ju inte någonstans att man fick både skoblock och 20% rabatt, men funkade när jag testade
Fick igenom det nu då jag testade. Vet inte om de blockat på vissa produkter. Testa en anonym eller annan webbläsare bara kanske blivit något fel.
Bra deal annars motsvarar ju typ en rabatt på 30% på saker som redan är bra prissatta.
Jag som är lång hittade faktiskt en del, tack för tipset!Suitsupply kör upp till 60% (outleten har varit öppen ett par dagar så mycket är redan borta):
Suitsupply Outlet | Boutique en ligne Suitsupply
outlet-eu.suitsupply.com
Kod 2020
Utan att med säkerhet veta, men jag tror inte det finns så många storlekar kvar av det som finns tillgängligt heller. Känns nästan som att det är enbart en storlek kvar av vissa plagg.Mycket tog slut då man körde det där i våras. Så har du en udda size kan det vara värt pressa avtryckaren. De har bussiga returvillkor också.
Utan att med säkerhet veta, men jag tror inte det finns så många storlekar kvar av det som finns tillgängligt heller. Känns nästan som att det är enbart en storlek kvar av vissa plagg.
Tack för tipset! Blev en beställning direkt, men får se hur den passar då jag aldrig ens provat en kostym från SS förut så fick chansa med storleken.Suitsupply kör upp till 60% (outleten har varit öppen ett par dagar så mycket är redan borta):
Suitsupply Outlet | Boutique en ligne Suitsupply
outlet-eu.suitsupply.com
Kod 2020
Tack för tipset! Blev en beställning direkt, men får se hur den passar då jag aldrig ens provat en kostym från SS förut så fick chansa med storleken.
Jag kör alltid en storlek uppåt utom skepparkavajen som jag tog två uppåt. Grejerna är slim som fasen.Tack för tipset! Blev en beställning direkt, men får se hur den passar då jag aldrig ens provat en kostym från SS förut så fick chansa med storleken.
Köpte den också men är som alltid lite meck att hänga med i menyerna. Ser ut att kunna hoppa över appletv vad jag tror.Hämtade ut min Oled A87 från Sony igår. Ett riktigt bra första intryck!
Otrolig skärpa och blev överraskad över hur bra ljudkvalitén var
Jag upplever Loake som typ en storlek större än Myrqvist.Någon som vet hur Myrqvists storlekar är? Har 8.5 i RM och Loake Capital