• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

KPEI

Omega
2-Faktor
Dagens skörd i epostlådan:

Herrstil 20% på rubbet ingen kod.

Carl Friedrik som säljer bra väskor kör 20%. BF-20

Bugarrishoes. För er som är kort i rocken 40% på allt. BGBF20

Sen får vi tacka ovanstående för Myrquist som även kör 30% på alla accessoarer.
 
Jag lyckas inte få koden och skoblocken att fungera hos myrqvist. Står ett erbjudande redan använts. Tar jag bort skoblocken så funkar det. Nåväl.. Behövde ändå inte fler skor :-D

Screenshot 2020-11-24 at 09.23.47.png
 
Senast ändrad:

KPEI

Omega
2-Faktor
Fick igenom det nu då jag testade. Vet inte om de blockat på vissa produkter. Testa en anonym eller annan webbläsare bara kanske blivit något fel.

Bra deal annars motsvarar ju typ en rabatt på 30% på saker som redan är bra prissatta.
 
Kan vara så. Stod ju inte någonstans att man fick både skoblock och 20% rabatt, men funkade när jag testade

Fick igenom det nu då jag testade. Vet inte om de blockat på vissa produkter. Testa en anonym eller annan webbläsare bara kanske blivit något fel.

Bra deal annars motsvarar ju typ en rabatt på 30% på saker som redan är bra prissatta.

Gick igenom nu för mig med, om jag valde graverade skoblock. Vanliga skoblock fungerade ej. Lustigt.
 

KPEI

Omega
2-Faktor
Mycket tog slut då man körde det där i våras. Så har du en udda size kan det vara värt pressa avtryckaren. De har bussiga returvillkor också.
 
Mycket tog slut då man körde det där i våras. Så har du en udda size kan det vara värt pressa avtryckaren. De har bussiga returvillkor också.
Utan att med säkerhet veta, men jag tror inte det finns så många storlekar kvar av det som finns tillgängligt heller. Känns nästan som att det är enbart en storlek kvar av vissa plagg.
 

KPEI

Omega
2-Faktor
Utan att med säkerhet veta, men jag tror inte det finns så många storlekar kvar av det som finns tillgängligt heller. Känns nästan som att det är enbart en storlek kvar av vissa plagg.

Verkar finnas mycket i de vanliga storlekarna. Har själv lite odd storlek och ja dessa räcker ett halvt dygn ungefär. Sen är det tuxedo, udda kavajer samt kostymjackor kvar ungefär. Hann dock knipa två av vad jag ville ha denna gång.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Har precis upptäckt att man kan regga sig på Benify som privatkund. 20% på top up på Playstation Store. 30% just idag.
Man får även 10% på Apple tillbehör. 15% på Sonos.

Kostar 10 kr att bli medlem

1606306703176.png
 
Senast ändrad:

KPEI

Omega
2-Faktor
Tack för tipset! Blev en beställning direkt, men får se hur den passar då jag aldrig ens provat en kostym från SS förut så fick chansa med storleken.

Lite tight tycker jag överlag men det är mycket idag. Brukar köpa min storlek samt den som finns uppåt. Längden oftast rätt korrekt. De har bra returvillkor inget tjafs eller så.
 
  • Like
Reactions: mmh
Topp