• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Intressant i relation till diskussionen om prisvärdhet. För 5000kr kan man väl ändå begära att sulan inte lossnar...
Absolut, sen är jag ganska bra på att slå i framdelen av skor när jag går på kullersten. Och har lossnat för mig på Loake också. Har bara behövt laga RM en gång per par under 5 år dock.

El-Giganten släpper sina BF-erbjudanden kl. 10 imorgon och är man medlem så kan man börja handla vid 22. De skickade ut ett mail där man förklarade att man istället för Black Friday skulle tillämpa någon slags Black Week för att undvika trängsel i butikerna men jag förstår inte riktigt vitsen men det då folk antagligen är som mest intresserade samma dag som erbjudandena släpps. 🤷‍♂️

Ja det är verkligen kass, jag har ett par Red Wings Blacksmiths som misshandlats rätt ordentligt - absolut inga tendenser till att sulan skulle släppa.

Om ngn ser bra erbjudande på padel rackets så hojta gärna till.
Letar efter ett bättre rack som är runt och lägre tyngdpunkt men inte ngt nybörjarrack.
Typ Vertex/Hack Ctrl

Någon som har kolla på hur mycket rea det har varit på LG Oled tidigare år? :)

Är sugen på en CX 65” alternativt en 55” beroende på vad priset kommer ligga på.
Planen är 55” oled. Blir till att söka järnet nästa v. Lite priskollande bakåt i tiden på LGs bästsäljare så har de legat still i 2-3år. Jävligt märkligt. Såg det via prisjakt där man ser grafer bakåt på priser. Planen är att gräva fram en kring 15k.

Planen är 55” oled. Blir till att söka järnet nästa v. Lite priskollande bakåt i tiden på LGs bästsäljare så har de legat still i 2-3år. Jävligt märkligt. Såg det via prisjakt där man ser grafer bakåt på priser. Planen är att gräva fram en kring 15k.
55" (det borde ha varit B9) såldes väl för 12.990kr förra BF om jag inte minns fel? 65" låg på 15.990kr som lägst har jag för mig.

Rättelse: det var tydligen C9 till och med!

55" (det borde ha varit B9) såldes väl för 12.990kr förra BF om jag inte minns fel? 65" låg på 15.990kr som lägst har jag för mig.

Rättelse: det var tydligen C9 till och med!
Jag köpte en 55” B9 under mellandagarna för 9990kr (på Netonnet har jag för mig)

Edit: väldigt nöjd med den!

Elgiganten har ju redan BF-priser för klubbmedlemmar. LG GX-serie 55", 65" och 77" till nedsatta priser. Finns även en del Philips och Sony OLED. Men kanske går att hitta billigare senare. Eller så tar de slut. :)

Elgiganten har ju redan BF-priser för klubbmedlemmar. LG GX-serie 55", 65" och 77" till nedsatta priser. Finns även en del Philips och Sony OLED. Men kanske går att hitta billigare senare. Eller så tar de slut. :)

Hängde på låset men det räckte inte. Klickade i köp 10:02, stod i nån kö i 1minut, och den tog slut:

13000kr, kändes som en bra plan tyckte uppenbarligen många andra...

Sony 55" A85 4K UHD OLED Smart TV KD55A85​

Hängde på låset men det räckte inte. Klickade i köp 10:02, stod i nån kö i 1minut, och den tog slut:

13000kr, kändes som en bra plan tyckte uppenbarligen många andra...

Sony 55" A85 4K UHD OLED Smart TV KD55A85​

Köp A87-modellen hos Mediamarkt istället. Nästan identisk, typ fjärrkontrollen som skiljer. Samma pris och finns på lager.

Om du just vill ha A85 så finns den också på Kompletts rea som startade 00.00.

Vet ni om OLED65GX fortfarande går att få till det pris som anges hos Giganten?
Står att den finns i butiker, om den finns så hänger jag på låset....

Senast ändrad:
343ABF32-D74E-44D0-8FC6-DA1C4B88F7A8.jpeg

Var kan man köpa NC700 för 2000kr?
Det är värt med de 1000kr extra kostnad om man har lurarna i exv jobbet. Har man inget behov av att växla mellan exv telefon och dator så funkar dem bra.

Jag blev helt tokig och sålde mina

2800, kommer säker någon deal med lägre pris nästa vecka

Senast ändrad:
Hade satsat på Bose NC700 för dem pengarna. Har haft båda, har 700orna kvar. Detta bland annat för stödet för multipla enheter som kan vara inkopplade samtidigt på 700 och XM4

Alternativt om XM4 sätts ner i pris
Verkar vara bra mikrofon på NC700 med. Något både XM3 och XM4 fått kritik på. Får nog bli dem. Tack :)

Verkar vara bra mikrofon på NC700 med. Något både XM3 och XM4 fått kritik på. Får nog bli dem. Tack :)
Ja jag glömde säga det. Vet inte hur många gånger jag fick höra på möten att de på andra sidan inte hörde mig.

Har även Sonys WF-1000XM3 samma där vad gäller mikrofonen, men det har blivit bättre med firmware updates.

Det är värt med de 1000kr extra kostnad om man har lurarna i exv jobbet. Har man inget behov av att växla mellan exv telefon och dator så funkar dem bra.

Jag blev helt tokig och sålde mina

2800, kommer säker någon deal med lägre pris nästa vecka
Ja om man ska prata i dem så är Bose det självklara valet. Ljudmässigt, not so much.

Ja om man ska prata i dem så är Bose det självklara valet. Ljudmässigt, not so much.
Så stor skillnad i ljud är det inte i min mening har inte hört XM4 dock. Inget som jag hade låtit styra mitt val mellan XM3 och 700

Att kunna föra ett samtal med god kvalitet är ju en rätt viktig funktion i ett trådlöst headset :p

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp