• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

BF är ju skit nu för tiden, samma rea som man kan hitta under övriga året. Nu har man dessutom smetat ut skiten över en hel vecka.
Tackar vet jag när fenomen dök upp för ett antal år senan och man kunde få uppåt 30-50% på grejer som normalt aldrig reades, åtminstone inte i till dessa procentsatser.
/J

20-30% på mycket hos Care som of Carl. Är ju för liten rabatt för att motivera köp som man inte hade gjort annars men en början en vecka innan BF

20-30% på mycket hos Care som of Carl. Är ju för liten rabatt för att motivera köp som man inte hade gjort annars men en början en vecka innan BF
Det är svårt att motivera spontanköp om inte rabatten är uppåt 30-40% eller mer på ”vanliga” förbrukningsvaror. Skulle man få 20% på en rolle så är det ju däremot en annan sak😁

Det är svårt att motivera spontanköp om inte rabatten är uppåt 30-40% eller mer på ”vanliga” förbrukningsvaror. Skulle man få 20% på en rolle så är det ju däremot en annan sak😁

Håller med. Men det positiva kan ju vara att det triggar nedgångar under veckan. Många siter har väl algoritmer som automatisk kollar av och matchar priserna. Och har sänkningarna börjat med 20-30% en vecka innan BF-helgen finns det väl anledning att tro att många produkter kommit ner till 30-40-50% om en vecka?

Om någon är intresserad av smycken har Le Gramme Black Friday med upp till 60 % rabatt (det mesta på 40-50).

Vågar man hoppas på 10 % på Crockett & Jones? Kan inte minnas att jag sett C&J på någon rea och det är samma pris i alla butiker? Tänkte beställa ett par Islay.

Vet att det brukar dyka upp RM Williams-klipp kring denna ”klicka hem”-högtid, jag kunde dock inte hålla mg utan klickade hem ett par för ett par veckor sedan. Mina första. Funderat till och från länge. Och min poäng, om du också gått i dessa funderingar — försök hitta ett gott pris nu under Black F! — för jävlar i min mindre låda, belive the hype, så bekväma direkt ur 📦. Aldrig varit med om en lädervara som behövt ingen break in?! + alla rent estetiska fördelar osv.

SÅ: har inga tips om var, men leta med lykta efter sk. ”Drive” och skriv gärna här efter du säkrat din storlek, för jag kanske blir sugen på ytterligare ett par om rätt pris uppenbarar sig…
Kan inte annat än att hålla med dig, har 4 par just nu, fantastiska boots!

Vet inte om det är Black Friday, men Care of Carl har 30% på Hestra Peccary i kork just nu. Själv vill jag ha storlek 8,5 men den storleken är tyvärr inte tillgänglig.

Ute efter träningsbänk som klarar minst 300kg och viktskivor. Någon som sett vettig rea på det än så länge?

Har inte stenkoll på hur bra priserna är men det är "black week rea" och jag har varit väldigt nöjd kund där. Använder en GFB350 bänk som jag tror klarar nära 500kg.

Tillbaka
Topp