Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vissa av moonswatcharna är rejält fula med. Utan de hemska banden funkar nog någon av plast-FF ovan.Ifall det där är en riktig läcka är jag djupt underväldigad. Trötta blancpains i extra fula färger, de hade mått bra av lite mer swatch i sig!
Sparar nog hellre till en riktig swatchdykare. Hur kan ett så fint märke nedlåta sig till detta!
Ja, min mars till exempel! Men fult i sig har jag inget emot, det är mer kombinationen ful och tråkig som är svår att älska. Men det kan absolut vara banden (och baksidorna) som bidrar. Får väl ge dem en chans antar jag, antarctic är kanske inte så pjåkig…Vissa av moonswatcharna är rejält fula med. Utan de hemska banden funkar nog någon av plast-FF ovan.
Den blå är väl ok.Hysteriskt fula.
Ofattbart att de varit så pass fantasilösa med färgerna då det drar ner hela designen.
Frågan är väll hur många som inte redan är intresserade av klockor. Jag menar att man måste först/veta lite om Blancpain för att känna köpsugen kanske?Bara att de är mekaniska är ju värt en applåd. Om Moonswatch leder till att fler upptäcker klockor generellt, så lär dessa verkligen vara en gateway till lite ”finare” ur.
Biver lär vara glad att deras slogan fortfarande håller.