MånsT
Guld
Utan att vara expert så skulle jag till 99% säkerhet påstå att den är tokfake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utan att vara expert så skulle jag till 99% säkerhet påstå att den är tokfake.
Vad tusan mäter en subdial graderad till sju i fejkvärlden? Veckodagar?
Schysst paket. Köp ett par solglasögon och få två exklusiva klockor på köpet. Värde 150 000 kr.Hamnade fel när jag skulle scouta tratten efter klockor..
Ingen som vill köpa lite reservdelar till Rolex - värde 20.000kr enligt urmakare - skriver säljare.
Buden ligger nu på dryga 200kr......
http://gamla.tradera.com/item/190120/232612119/tillbehor-rolex-klocka
Såg denna nyss och skrev till killen om tavlan, hans första svar var "jag har klock samling för över en halvmiljon..
du tilltalar fel man om rolex, 1500 ref är en unisex datejust modell."
Bara jag som tycker att den verkar skev?
Rehauten känns konstig, länken är fel för att vara WG bezel, samt att han angett fel referens...
http://www.blocket.se/vi/60411320.htm
Fast det står väl inte vilken valuta det är....men ett par hundralappar (SEK) för roliga dekorationer kan jag nog betala. Det är säkert 20.000 i någon valuta"20000 tusen". Det är inte lite, det!
Påminner om Italienska Lire - innan dom fick €. Vore intressant att få en kommentar av urmakaren i Visby han refererar till.Fast det står väl inte vilken valuta det är....men ett par hundralappar (SEK) för roliga dekorationer kan jag nog betala. Det är säkert 20.000 i någon valuta
Kollade lite, dick finns med hemsida och allt. Verkar som en seriös guldsmed. Undrar om han själv vet om att han används som referens.Fast det står väl inte vilken valuta det är....men ett par hundralappar (SEK) för roliga dekorationer kan jag nog betala. Det är säkert 20.000 i någon valuta
De skriver att omega är tillverkaren?Ser ni tokigheten?
Korrekt. Tyckte det var kul.De skriver att omega är tillverkaren?
Vad hände med att vi skulle bifoga bilder, och inte bara länkar på annonserna?
Länken trillar ju i bitar...Inget stretch i den länken. Säljaren bifogar äkthetsintyg - utfärdat av .... säljaren.
Den här boxen känns som "standard-big-fake" i min värld. Någon som tror annorlunda? Har mejlat säljaren utan svar. Lutar åt en anmälan till Tratten (som troligen inte leder någon vart).