• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Visst, grejer man tyckas vara skumt prissatta och jag gillar den inte heller, men rent objektivt så ser den ju jävligt billig ut...


Billiga sett till vadå, vad kostar de nya? Nog för att alla får ha sin personliga smak men nog är det väl lite bluff & båg, vaska pengar över dem där? :D

På amazon finns tillhörande penna för 35 000:- också... :cigar:
stallonepenna.jpg


http://www.amazon.com/Montegrappa-Sylvester-Stallone-Limited-Fountain/dp/B006QZ4CBG
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Hej.

Hittade en Tudor Hydronaut på Tradera..
Jämförde med bilder på nätet och blir lite fundersam..
Kan inte länka till tradera för den sidan är låst här på jobb, men den är lätt att hitta.

Snygg klocka i övrigt.

Kan någon kännare slänga ett öga på den?
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Mailade 2 min efter den kom ut på blocket.
Fick inget svar , skickade ett mail till för att säkerhetsställa att något av mailen kom fram
Inget svar , sen va den borta :)

Fan hehe


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
Tror mig veta att den är polisanmäld. Ett troll. Lär ha skickat ett fejkat paypal konto för insättning av kosing. Paypal säger sig inte ha det kontonumret. Hörde det idag.


Skickas från min iPhone
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tror mig veta att den är polisanmäld. Ett troll. Lär ha skickat ett fejkat paypal konto för insättning av kosing. Paypal säger sig inte ha det kontonumret. Hörde det idag.


Skickas från min iPhone

Jo det förstod jag när jag fick ett mail och personen i fråga sa att dom va på Gotland och jag kunde sätta in pengar på deras paypal, eftersom dom endast skickar klockan. Plus att dom sänkte priset med 2000.

Vilket sammanträffande skrev jag tillbaka , eftersom jag är på Gotland på semester. Lättare att göra affären mellan 4 ögon tyckte
jag.

Tror du att det blev ngn affär haha ... Icke
Men självklart jävlades jag bara. Inte fan va jag på Gottland och självklart anade jag ugglor i mossen från första början !

:)




Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Samma person som alltid härjar. Stjäl konton, snor bilder på lyxur och lägger ut det till vrakpris.

Ofc endast banköverföring o klockan skickas..
 
Topp