• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Ser att nån shoppat loss på AliExpress eller DealExtreme...

Retro militärklockor, indeed.

WmkdMTs.png

Sånt här kan störa mig en smula, om den är helt ny är det troligen inte hans bilder och han vill ha ett premium men vill att pris på ev bytesobjekt ska vara "rimligt"

image.jpg

Hittade den här annonsen skapad av en ökänd virrpanna. Kan det bli värre eller?

"flygar rolex från 1917-18!! Datum
hej jag äger en rolex från 1917-18 boetten är i zink för att inte störa flyginstrumenten,min rolex är märkt R11-4 baksidan hela urverket kan lyftas ut baksidan sitter med klämma gjorde så på första värdskrigets flygar rolex klockor uret mäter 31 mm och i mycket gott schick endast en liten lödning vid 2 sprint fästen behöver göras perfekt urtavla,pris högstbjudande dock minst 15000 eller byter den mot modernare rolex herrur obs mycket sällsynt rolex dom flesta som hadde dessa sköts ner under första värdskriget detta ur överlevde kontakta mig vid intresse,vidare byter jag bort mitt silverfickur kronometre eterna grand prix från 1921 i bra brukschick endast hårspricka urtavla knappt synbar eternan ligger på 5500-6000 för ett silverfickur byter den jämt ut mot rolex fickur"

Hittade den här annonsen skapad av en ökänd virrpanna. Kan det bli värre eller?

"flygar rolex från 1917-18!! Datum
hej jag äger en rolex från 1917-18 boetten är i zink för att inte störa flyginstrumenten,min rolex är märkt R11-4 baksidan hela urverket kan lyftas ut baksidan sitter med klämma gjorde så på första värdskrigets flygar rolex klockor uret mäter 31 mm och i mycket gott schick endast en liten lödning vid 2 sprint fästen behöver göras perfekt urtavla,pris högstbjudande dock minst 15000 eller byter den mot modernare rolex herrur obs mycket sällsynt rolex dom flesta som hadde dessa sköts ner under första värdskriget detta ur överlevde kontakta mig vid intresse,vidare byter jag bort mitt silverfickur kronometre eterna grand prix från 1921 i bra brukschick endast hårspricka urtavla knappt synbar eternan ligger på 5500-6000 för ett silverfickur byter den jämt ut mot rolex fickur"
Inga bilder? :)

Nej inga bilder ;) men den här snubben har haft ute minst sagt några märkliga annonser MED BILDER.
Ska försöka se om jag hittar några gobitar från hans gamla annonser.

Svarade på en tokbilligt daytona på blocket.
Jag skrev kommer och hämtar den omgående har kontanter !

Då kom detta svar !

Hej,

Jag måste säga, från början, att jag har flyttat till Augsburg, Tyskland för att jag är klar med mitt arbete kontrakt. Jag har arbetat där, i ett år och nu kom jag hem igen. Jag hoppas att detta inte är en olägenhet. Om du är intresserad av att köpa, då jag kommer att besvara dina frågor och jag kan ordna en leverans till din plats, naturligtvis utan kostnad.

Jag är ledsen för min svenska och snälla, kontakta mig på engelska om du kan.

Vänliga hälsningar,

Svarade på en tokbilligt daytona på blocket.
Jag skrev kommer och hämtar den omgående har kontanter !

Då kom detta svar !

Hej,

Jag måste säga, från början, att jag har flyttat till Augsburg, Tyskland för att jag är klar med mitt arbete kontrakt. Jag har arbetat där, i ett år och nu kom jag hem igen. Jag hoppas att detta inte är en olägenhet. Om du är intresserad av att köpa, då jag kommer att besvara dina frågor och jag kan ordna en leverans till din plats, naturligtvis utan kostnad.

Jag är ledsen för min svenska och snälla, kontakta mig på engelska om du kan.

Vänliga hälsningar,

Samma person som annonserat både Panerai och Sea-Dweller nu i veckan.
Garanterat blåsning.

Tillbaka
Topp