PCB
Guld
Du har omvänt mej, allt över 36 är obärbart nu förtidenJasså, trodde det var din storlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har omvänt mej, allt över 36 är obärbart nu förtidenJasså, trodde det var din storlek?
Stämmer bra, med manuellt uppdrag och hacking sekund.Seiko NH37A-verk ser det ut som? Ska bli kul att se mer bilder.
Spännande projekt! Ser framemot att se en i verkligheten. Blir dock nyfiken på loggan, vad ska den föreställa?Det där med logon fick vi höra tidigt, men du kan inte lista ut vad det är? Köper dock helt att det ser ut som en fabrik.
Inte helt säker på vad du menar med visarna, vet bara att min bror och designern hade mycket argumentation om sambandet dem emellan.
Tack för feedback! Hoppas du får tillfälle att tippa på den live. Kommer ha den i för beskådan framöver i Stockholms innerstad. Sedan får vi se var vi kan sälja in den i för butiker.
Tim/minut/sekund index ?Spännande projekt! Ser framemot att se en i verkligheten. Blir dock nyfiken på loggan, vad ska den föreställa?
Så kan det ju vara!Tim/minut/sekund index ?
Gött att du är på hugget!!BOLM 11113 (!)
Detta är riktigt bra, väldigt mycket Seiko-inspiration över designen, visste att du älskar Seiko innerst inne.Tack för de vänliga orden! Bandhornen är nedåtböjda och flyger inte i luften så den är rätt förlåtande, men måttet ljuger inte, det är ett rejält ur.
Har tyvärr ett annat jobb som betalar räkningarna, men jag håller på att sammanställa listan. Hoppet lever än!Misstänker att jag var snabb nog på 1 eller 3, men man sitter ju på nålar i väntan på ett PM. Eller har PM gått iväg och jag faktiskt var för slö?
Gillar verkligen boetten och vridningen. Får vibes från 50-tals Seamaster, kombinerat med typ LW eller ngt futuristiskt märke. Gillar också mkt skarpt att vridningen blir en del av boetten på ett mkt snyggt vis. Som mögelnörd är jag orolig över storleken men samtidigt ska ju denna vara lite kolossig snarare än nätt. Mkt bra dock med vinklade bandhorn så den blir följsam!
Med i passarounden eller ej - spännande att se denna irl!
Fan jag sitter och funderar samma sak. @Aurum skrev att det var fullt strax efter mitt PM så jag kanske hänger löstMisstänker att jag var snabb nog på 1 eller 3, men man sitter ju på nålar i väntan på ett PM. Eller har PM gått iväg och jag faktiskt var för slö?
Håller med, den bilden sålde klockan till migDen här bilden gör ju att man blir otroligt sugen på att se mer!
Av klockan, inte armhåret alltså