Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan......lite stök kl 8......men fantastisk tavla!!!
Radium blir sådär av saliv när man slickar på dem!!Vem har renoverat dessa visare? 2018!
Osåld. Bud på 10k, väl?Radium blir sådär av saliv när man slickar på dem!!
Reagerade också på den. Bra prisutveckling på en bjärt sekundvisare
280 papp för en 90-talsdaytona känns också fläskigt, är det så det ska vara numera eller missar jag något?
Aha! Det var ju en rätt rolig detalj trots allt, folk öppnar ju stora plånkan för knäppare saker än så. Jag vänder härmed också 180 grader och tycker att priset verkar fullt rimligtDet där med siffror på ena eller andra hållet...
Men jag håller med. 343’ för en semigammal stålrolle könns lite i överkant!
Bigblocks är lika iskalla som de alltid varit.
Har de stuckit iväg? Tror bara att det är ägare som inbillar sig det. De kostar typ samma som de alltid kostat.
Känns som ett bra köp med tanke på det mycket bra skicket och alla tillbehör och kvitto. Intressant ändå att den inte går dyrare med tanke på att det börjar kännas som att de prismässigt sticker iväg utomlands...
Ser rätt många som säljs i USA och EU trots saftiga begärda priser (6-8.000€). Vad man inte vet är såklart vad de defacto får betalt...Har de stuckit iväg? Tror bara att det är ägare som inbillar sig det. De kostar typ samma som de alltid kostat.
Mkt galet idag. Tror folk överlag tror att allt ska gå upp. Viggen kändes sunt.
Det senare. Sedan så ska jag inte uttala mig om skick vs de som sålt dyrt men dessa vände neråt redan ifjol när en Tg195 sålde nästan lika dyrt som en Viggen på Sothebys.Sunt för att de var i ett sådant skick jämfört med de som gått för +100, eller för att det blev en stor justering nedåt till vad du tycker är mer rimligt?
https://www.bukowskis.com/sv/auctions/610/62-patek-philippePatek 33 mm Quartz, någon som vet slutpriset ?
Och det blev det.Ligger två Rolex gmt till riktigt låga utrop, lär ju bli strid om dessa :/
Patek och Jeager i guld verkar det inte alls vara någon hype på de flesta gick för utrop eller lägre.Värsta rean på Lemania-klockorna.
Även en del Patek till rimliga priser.
Denna tyckte jag var cool, inte sett förr.
https://www.bukowskis.com/sv/auctions/618/120-omega-constellation-lapis-lazuli-dial
Vad låg den ute för där?Måste vara den som inte såldes på Tradera för nån vecka sedan.
Skitcool!
Vad låg den ute för där?
Var inte den med sist också?Bra nivå.
Det kanske den var. Följde inte förra gången särskilt noga.Var inte den med sist också?
Minns inte exakt men har sett den förut men det kan ha varit någon annan auktion också!Det kanske den var. Följde inte förra gången särskilt noga.