• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bulova Moonwatch Re-Edition

Går det att stoppa i tavlan från den helsvarta i stålmodellen?
Kan inte svara ja eller nej, men upptäckte först nu att den svarta saknar datum. Undrar vad anledningen till det kan vara?
Lite kul att dom är olika, måste trots allt vara något dyrare i tillverkning med denna olikhet.

Sugen på att slå till då historien kring klockan är fantastiskt! Dessutom ser den så bra ut!! Ni som äger en, nöjda?

//D

Sugen på att slå till då historien kring klockan är fantastiskt! Dessutom ser den så bra ut!! Ni som äger en, nöjda?

//D
Supernöjd. Till det priset är det en riktigt prisvärd och kul klocka. Deras grej är ju att den går väldigt exakt, så även om den inte liknar originalet invändigt så är det en cool feature.

Den svarta modellen är så jävla snygg. :) Blir nog ett köp. Gillar armbandet också, men det är synd att man inte verkar få med två st plus verktyg som på den silvriga.

Förresten, känner ni att den svarta in kvalificerar in sig som en replika av "Moon watch" på samma sätt som den tidigare silvriga? Förvisso är väl själva urtavlan på den svarta mer som orginalet utan datum osv.

Har försökt hitta en unboxing på den men hittar ingenting på vad som följer med i lådan. Om man får någonting roligt som i den silvriga.

Senast ändrad:
Den svarta modellen är så jävla snygg. :) Blir nog ett köp. Gillar armbandet också, men det är synd att man inte verkar få med två st plus verktyg som på den silvriga.

Förresten, känner ni att den svarta in kvalificerar in sig som en replika av "Moon watch" på samma sätt som den tidigare silvriga? Förvisso är väl själva urtavlan på den svarta mer som orginalet utan datum osv.

Har försökt hitta en unboxing på den men hittar ingenting på vad som följer med i lådan. Om man får någonting roligt som i den silvriga.
Den svarta kvalar helt klart in lika mycket som den silverfärgade. Dom är väldigt långt från originalet i vilket fall som helst.
Köp! Den är riktigt nice.

Kan inte svara ja eller nej, men upptäckte först nu att den svarta saknar datum. Undrar vad anledningen till det kan vara?
Lite kul att dom är olika, måste trots allt vara något dyrare i tillverkning med denna olikhet.
Har för mig att jag läst att det var pga. feeedback från kunder. Dessutom är loggan ("Bulova") på tavlan enligt den gamla tidsenliga stilen medan de silverfärgade har en modernare stil. Avdelningen subtila skillnader, men lite kul ändå. :)

Postar en bild på min moon watch, annars kommer det att gå en månad från senaste inlägget, och det vill vi inte.
Har haft den här sen den släpptes och tycker fortfarande det är hur kul som helst när man tar fram den.
Börjar nästan alltid med att kontrollera gången, som är tokbra. Sen sitter jag och pillar lite på tidtagningen som är på halva tiondels sekunder.

b.png

Köpte min första riktiga klocka här i veckan och valet landade på en moom watch på länk, ett svart handgjort läderarmband och böjda stift eller va det heter är beställda

C39C90D5-BDB5-4A72-A2F1-33D6FCDB1E88.jpeg

Bilagor

• C39C90D5-BDB5-4A72-A2F1-33D6FCDB1E88.jpeg
    C39C90D5-BDB5-4A72-A2F1-33D6FCDB1E88.jpeg
    127.1 KB · Visningar: 2
Såg nu på bilden att klockan går 12 timmar fel, datumet håller på att slå över :)
Är lite slarvig med datum, men försöker alltid att ställa på sekunden.

-En snygg wristshot med ett passande band gjorde att man inte la märke till datumet.;) Lätthänt också om man inte använt klockan på ett tag :)

Tillbaka
Topp