• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bulova Moonwatch Re-Edition

Hirsch Ranger gör sig hyfsat bra på den faktiskt, här den mörkbruna varianten.
Dsc_0616.jpg

Sen är den ju galet exakt, min har inte dragit sig en enda sekund sedan i augusti förra året... :)

Hade en gammal länk liggandes, tycker själv att den passade ok. Lite variation skadar heller inte.

Tidshållningen är ju precis som föregående talare påpekat imponerande. Har inte haft min lika länge men den går på sekunden såhär långt.

IMG_2368.JPG

Senast ändrad:
Sugen på den nya, svarta, modellen. Utan datumfönster o med gamla loggan. Någon som prövat? Någon som har? Någon som säljer/byter?

Nu kanske jag missförstår dig, men alla har ju datum? :) Mellan 4 och 5.

EDIT: Sorry, såg nu ved du menade. Hade missat att det kommit ytterligare en variant.

Bulova-Moon-Watch-Chronograph-C-98A186-aBlogtoWatch-01.jpg

Måste säga att den nya svarta ser riktigt crisp ut, blev lite sugen på att skaffa en igen. Den bör ju även upplevas lite mindre eftersom den är svart vilket skulle kännas bättre på mina taniga armar.

Måste säga att den nya svarta ser riktigt crisp ut, blev lite sugen på att skaffa en igen. Den bör ju även upplevas lite mindre eftersom den är svart vilket skulle kännas bättre på mina taniga armar.
Håller med, den svarta känns riktigt lyckad. Jag gillar verkligen den här modellen på reissue, stål eller svart, den är grymt cool.

De först två blev inte så bra, så här kommer en vettig bild :)
6E4D5B5D-5BB8-4EE7-8FB5-C88DED99F475.jpeg
Vad snyggt det blir med länk, har alltid tyckt klcokan passar absolut bäst på läder men börjar tveka lite.
Bomba på med bilder på månisen!
Tyvärr kommer jag inte åt min just nu, annars hade det blivit bild med läderkläderna på :p
Gillar verkligen den här modellen.

Bifogar ett wristshot också. Proportionerna känns på nåt sätt mera rätt på länk än på läder, även om allt såklart klär en skönhet! :D Det hade förresten varit rätt kul att låta blästra en länk för att se hur det skulle se ut...
DSC_1285.JPG

Bifogar ett wristshot också. Proportionerna känns på nåt sätt mera rätt på länk än på läder, även om allt såklart klär en skönhet! :D Det hade förresten varit rätt kul att låta blästra en länk för att se hur det skulle se ut...
DSC_1285.JPG
Håller helt med, det gäller att välja band med omsorg, väldigt lätt att det ser oproportioneligt ut annars, som en smal snodd som håller klockan.
Länk gör den mycket mer rättvisa.

Ser väldigt snyggt ut. Utmärkt val av nyans dessutom. Du upplevde inget bekymmer att få rum med bandet? Jag har testat ett par olika och får bara inte plats. Avståndet mellan stiften och klockan är väldigt tight.

Vänligen
Marcus

Ser väldigt snyggt ut. Utmärkt val av nyans dessutom. Du upplevde inget bekymmer att få rum med bandet? Jag har testat ett par olika och får bara inte plats. Avståndet mellan stiften och klockan är väldigt tight.

Vänligen
Marcus
Jag minns inte luggmåttet men googlade det till 20mm. Bandet passade perfekt, inget strul alls. Låter som om ditt kanske är 21mm eller rentav större?

Tillbaka
Topp