• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bulova Moonwatch Re-Edition

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Synd på storleken. Hade den varit 40mm så hade det varit ett givet köp men nu är det ju snarare något för väggen.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Det pratas om release i mars-april. 45mm
http://beta.bulova.com/collections/mens-watches/products/96b251

Skärmavbild 2016-02-10 kl. 17.43.45.png



Sen har de en Bulova som tolkar Majetek ser jag nu.. ping @Gummo @Weasel @Aurum
96B213.jpeg
Känns som de steppat upp designavdelningen sen de flyttat tillbaka till USA.
Väldigt många trevliga retroinspirerade i sortimentet nu. Tyckte de var rätt vulgära tidigare.
 
Den frågan som många ställer sig nu är var tusan man får tag på en sådan. Det tillför en del till magin bakom klockan att den verkar distribueras under radarn.
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Snygg. Känns som en fattigmans-Speedmaster. Något man kan köpa och ha tills man sparat ihop till en "riktig"

Priset känns ju rätt okej. Undra hur man får tag i en?
 

Sorubim

Audemars
Ser grymt bra ut...synd att inte länk och velcroband kommer i samma låda bara. Tycker inte att den ser supervass ut på lädret. Men det kanske går att ordna eller att köpa till för en rimlig peng å andra sidan.
Det ser dock ut som att boetten är i satin finish (glasblästrad?) men länken är borstad, ser lite ihopplockat ut. Jag skulle nog bara köra den på velcro ändå. :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det ser dock ut som att boetten är i satin finish (glasblästrad?) men länken är borstad, ser lite ihopplockat ut. Jag skulle nog bara köra den på velcro ändå. :)

Tittade igen och du har falkögon :) Ser ju absolut ut som att det är en färg/finishskillnad. Som oftast blir det nog till att titta och klämma i butik innan det går att bestämma sig.
 
Hemlighetsmakeriet och dolda distributionskanaler gör den här klockan så mycket mer intressant. Snyggt med svepande hand på en quartz.
 
Senast ändrad:
Topp