Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag sitter med fingret på "Proceed to checkout"...
(10 minuter har nu gått...)
Och där var den beställd!
Absolut, gick igång på @Mforce post och beställde på azfinetime. Finns säkert fler som tar in dom, vet inte om azfinetime är speciellt bra/obra:Den stora frågan: Var köpte du den? Vågar du dela med dig?
Azfinetime ska vara skitbra så det behöver du nog inte oroa dig för.Absolut, gick igång på @Mforce post och beställde på azfinetime. Finns säkert fler som tar in dom, vet inte om azfinetime är speciellt bra/obra:
http://www.azfinetime.com/bulova-moon-watch-96b251-pre-order-july-availability/
Själva köpet ink. frakt hamnade på 617 USD. Sen räknar jag kallt med 25% påslag för moms. Alltså ca 6250:- SEK på handleden.Vad blir pris med moms, tull & frakt på ett ungefär?
Coolt, undrar om man kan köpa länken separat ? Gillar egentligen länk bäst...Klockan på länk finns nu till salu i USA
http://www.azfinetime.com/bulova-moon-watch-96b258/
@larra64 fick hem sin. Nedan finner du hans paketöppning.Ingen som har fått någon än?
Nice, då är vi uppe i två styckenFyller på med lite bilder med varianten på länk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, då är vi uppe i två stycken, använder du din ofta ? Min får ca 20% handledstid jämfört med dom andra. Gillar den massor efter bandbytet.
Lite sen på bollen kanske men jag har en på ingång. Tycker att de flesta verkar nöjda?
Tänkte ev. köpa extra band, vad tror ni hade varit snyggt? Passar den på Nato t ex?
Om du har varianten på länk på ingång så är det inte helt enkelt att byta band. Bandstiften sitter extremt nära boetten. Jag fick inte ens på ett vanligt nato med original bandstift.
Det kanske går med en smalare variant alt böjda stift. Utöver det är det en fin klocka![]()
Ok, jag "tror" att det är annorlunda placering av hålen på den. Men är inte säker, google har nog svaret där. Jag ser framför mig att den gör sig bra på nato eller annat canvas band.Jag läste att det var lite knivigt, men det är den andra modellen jag köpt.
Ok, jag "tror" att det är annorlunda placering av hålen på den. Men är inte säker, google har nog svaret där. Jag ser framför mig att den gör sig bra på nato eller annat canvas band.
Den är rejäl, men den passar bra på min handled, ca 19cm. Har inget emot större klockor bara det inte ser vulgärt ut.Upplever ni dem som (för) stora?
Brunt läder tycker jag den passar absolut bäst på. Utrymmet mellan bandhornen är ganska smalt, tycker att ett svart band ser för smalt ut.Lite sen på bollen kanske men jag har en på ingång. Tycker att de flesta verkar nöjda?
Tänkte ev. köpa extra band, vad tror ni hade varit snyggt? Passar den på Nato t ex?
Den är helt klar stor, men jag tycker inte den känns för stor. Känns modern i storleken skulle jag säga.Upplever ni dem som (för) stora?