• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bulova Moonwatch Re-Edition

IMG_20161014_083828-01.jpeg
Här är min. Älskar denna combo.

Den är snygg! Helt klart! Hade trott att man skulle hitta dessa begagnat på K&S men de som över verkar vilja hålla fast. Finns nästan inga på c24 heller vad jag kan hitta.
Hur många finns det på forumet?

Den är snygg! Helt klart! Hade trott att man skulle hitta dessa begagnat på K&S men de som över verkar vilja hålla fast. Finns nästan inga på c24 heller vad jag kan hitta.
Hur många finns det på forumet?
Jag skulle gissa på att det finns ett tiotal på forumet, med tanke på bilderna och inläggen. Men skulle inte bli förvånad om antalet var det dubbla. Tror klockan är lätt att hålla fast vid eftersom den inte är så blodigt dyr ny och har en ganska egen karaktär och ett par roliga features.

En sak som stör mig är att kronan på mitt ex inte "sluter tätt" med boetten, finns en liten glipa på nån mm. Hur ser det ut för er andra?
IMG_1986.JPG

Måste fråga då jag kikat på denna som backup till min speedy ifall något skulle hända på månen. (;))
Passar originalbandet/velcrot en handled på ca 15cm?

Tillbaka
Topp