Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där såg riktigt bra ut. Vad är det för band, vad är det för läder?Här är min. Älskar denna combo.
Tackar. Kolla länken. https://www.cheapestnatostraps.com/...s/kvarnsjo-racing-suede-2?variant=20525802565Det där såg riktigt bra ut. Vad är det för band, vad är det för läder?
Jag skulle gissa på att det finns ett tiotal på forumet, med tanke på bilderna och inläggen. Men skulle inte bli förvånad om antalet var det dubbla. Tror klockan är lätt att hålla fast vid eftersom den inte är så blodigt dyr ny och har en ganska egen karaktär och ett par roliga features.Den är snygg! Helt klart! Hade trott att man skulle hitta dessa begagnat på K&S men de som över verkar vilja hålla fast. Finns nästan inga på c24 heller vad jag kan hitta.
Hur många finns det på forumet?
En sak som stör mig är att kronan på mitt ex inte "sluter tätt" med boetten, finns en liten glipa på nån mm. Hur ser det ut för er andra?
Moonwatch och astronaut. Bra kombo!Här är min, plus en bonus.
Som det känns nu, kommer dessa aldrig lämna.
Så här ser min ut. Tycker den sluter tätt.
Ingen skruvad krona på den där.Jag var i kontakt med säljaren och de hävdar att den har skruvkrona? Har jag missat detta? Lyckas i vilket fall inte skruva in den i så fall, haha.
Kul! Du kommer bli helnöjd. Bild så fort den kommer!Slog till på en Moonwatch precis då AZ Fine Time hade kampanjpris. $380 inklusive frakt. Med moms och tullpåslag så känns det som en riktigt bra deal!
http://www.azfinetime.com/bulova-moon-watch-96b251-available-now/
Nu ska jag beställa ett brunt racingband i läder!!!
Fiin. Jag har provat flera olika band på min, men velcrot den kom med är ändå klart skönast.Här är min, inköpt i förra veckan. Brunt lädernato beställt, tror det kan bli bra.
Jag har klen handled. På mig funkar det precis. 15 cm är nog i smalaste laget.Måste fråga då jag kikat på denna som backup till min speedy ifall något skulle hända på månen. ()
Passar originalbandet/velcrot en handled på ca 15cm?
Okej, klen som i större än 15 eller 15?Jag har klen handled. På mig funkar det precis. 15 cm är nog i smalaste laget.
Jag har inte mätt, men gissar på 17.Okej, klen som i större än 15 eller 15?
Går ju tyvärr inte prova klockan någonstans så man vill ju ha info innan den beställs.
Okej, tack för infon i alla fall!Jag har inte mätt, men gissar på 17.
Mätte precis min handled. Den är 17,5.Okej, tack för infon i alla fall!
Jag har 19cm handled. Man tycker ju olika men tycker att det är precis så jag kan bära den. Hade inte fixat om det var några mm större.
Tack för svaren! Synd att det var som jag misstänkte.Mätte precis min handled. Den är 17,5.
Beror ju även hur handleden är formad. mät hur bred handled du har där klockan skulle sitta istället.Tack för svaren! Synd att det var som jag misstänkte.
5,5Beror ju även hur handleden är formad. mät hur bred handled du har där klockan skulle sitta istället.