IT'S TIME TO RISE UP PEOPLE!
Jag är trött på att vara tystad, jag är trött på klockindustrins förtryck av sanningen - i en vecka nu har jag varit berikad av denna klocka som jag hittade den för 100kr på loppis i Söndags. Jag har haft så oforskämt kul med den att jag har lurat mig själv till att skämmas för min tydligt uppvisande av "dålig smak" och att jag ha en "skit ciggarettklocka" på mig men NEJ - det är lögner som Richemonts och Swatch Groups Secret Intelligence Division som tryckt in i dig; det är dags att vakna upp och möta sanningen - Camel Trophy är fan svinnajs och jag är trött på att vara ett blint får i den Rolex-sugande massan; jag är en sann individ och vet vad jag vill ha... och det enda svaret på det är mer Camel Trophy. Skicka inte hjälp, jag har aldrig varit lyckligare i klockväg tro det eller ej.
Här är lite mer fotobevis på klockans genuint najs finish. Nämnde jag att den klarade trycktest bra och klarar bad som om den vore en delfin? Wake up sheeple, sälj Rolexen och investera i något genuint i stället... "Camel, where the action is"

Det är dags att vi enar oss mina kamrater; det är dags att ta till kamp, för att kämpa för vår sanning och frihet - storheten av Trophy-klockorna skall vetas av och aktivt kännas på forumet; vi kan inte stänga ögonen längre och det finns tillräckligt med NOS Trophy klockor på Ebay för kaffepengar till oss alla!!! Huzzah!!!
(På riktigt dock dom här är fan fett najs så jag skulle rekommendera att testa en om du hittar på loppis)