Vafan, penningtvätt?Vad har hänt här ? 34k plus 25% ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vafan, penningtvätt?Vad har hänt här ? 34k plus 25% ?
Gäller att köpa på sig ett lager innan det blir försent#santosärdennyaPN
Kan också vara så, känns som att alla misstankar är legit.Vafan, penningtvätt?
Nej klart det inte är penningtvätt..Kan också vara så, känns som att alla misstankar är legit.
Mysig tavla....och platinum!!!! Har dessvärre inte testat.Någon som klämt på en 1575, och kanske specifikt en 1575 1, någon gång?
Måste säga att jag är förtjust.
Någon som klämt på en 1575, och kanske specifikt en 1575 1, någon gång?
Måste säga att jag är förtjust.
Edit: fel av mig den jag tänkte på har Breguet-visare
Denna vore dock också trevlig att ha ...
/T
MumsNär vi ändå är inne på platina. Två favoriter från John Goldberger.
@Leben s är ju klart fetare. Lite tråkig polering här och stensättningen var inte så fin. Är nog något med tavlan, kan det vara pärlemor? Briljanterna är inte så snyggt försänkta som de är på min tavla. Hade iofs kunnat ta den ändå...När vi ändå är inne på platina. Två favoriter från John Goldberger.
Håller med. Även om jag brukar ha lite svårt med tavlor utan index/markeringar.@Leben s är ju klart fetare. Lite tråkig polering här och stensättningen var inte så fin. Är nog något med tavlan, kan det vara pärlemor? Briljanterna är inte så snyggt försänkta som de är på min tavla. Hade iofs kunnat ta den ändå...
Alltså USCH!Om ni vill veta var ni ska serva era klockor...
Jäkligt cool. Tavlan lyfter den verkligenHar varit off i några veckor nu men tog fram denna idag för att uppmuntra mig själv
Stilig ref?Mer Santos
Tack, väldigt nöjd med denJäkligt cool. Tavlan lyfter den verkligen
Som vanligt är jag inne på samma linje som du. Dock inte vitguld i mitt fall. Är det 1726 med automatiskt verk som är 9mm högt? Av den anledningen har jag tittat på kvarts i den storleken. De är 6,3 om jag minns rätt. Vet dock inte om det finns i kombination med vitguld.Tank Amricaine är inte den vanligaste modellen i tråden. Jag funderar ibland på att köpa en för jag gillar modellen och det är en Cartier som faktiskt är lätt att hitta i vitguld. 22x42 mm känns som rätt storlek för mig. Det som gör mig fundersam är höjden på 9,3 mm. Blir tveksam till känslan på handleden på en så pass hög klocka i förhållande till den blygsamma bredden. Vad säger ni som har erfarenhet?
Har förstått att Cintree inte är lika höga men de kostar ju tyvärr multum.
En bild från nätet.
Som @B Wooster skriver ovan hade jag lätt köpt batterivarianten. Den har inte bulan på baksidan och då den även är utan datum och sekundvisare är den väldigt ren. Hade den motsvarande batteridrivna tidigare som nu Weinås äger, saknar den ibland. Annars är alternativet den större och dyrare manuella CPCP-variantenTank Amricaine är inte den vanligaste modellen i tråden. Jag funderar ibland på att köpa en för jag gillar modellen och det är en Cartier som faktiskt är lätt att hitta i vitguld. 22x42 mm känns som rätt storlek för mig. Det som gör mig fundersam är höjden på 9,3 mm. Blir tveksam till känslan på handleden på en så pass hög klocka i förhållande till den blygsamma bredden. Vad säger ni som har erfarenhet?
Har förstått att Cintree inte är lika höga men de kostar ju tyvärr multum.
En bild från nätet.