Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så grym ju!Äntligen hämtat ut vulgo-santosen igen.
Sjukt cool men Den pimp-ringen är ju nästan mer spännande...Äntligen hämtat ut vulgo-santosen igen.
När man redan gått över gränsen med klockan var det lika bra att fortsätta på den linjen.Sjukt cool men Den pimp-ringen är ju nästan mer spännande...
Du får bjussa på en närbild på den ringen, klocka och ring så det inte blir OTNär man redan gått över gränsen med klockan var det lika bra att fortsätta på den linjen.
Ja helt okej dubbel https://klocksnack.se/threads/ringar-utanför-vigsel.75315/page-3#post-2920702Du får bjussa på en närbild på den ringen, klocka och ring så det inte blir OT
Orimligt braÄntligen hämtat ut vulgo-santosen igen.
Riktigt bra!Äntligen hämtat ut vulgo-santosen igen.
Ganska sällan diamanter blir smakfullt enligt mig men den där Santosen är helt perfekt avvägd. Grym!Äntligen hämtat ut vulgo-santosen igen.
Håller med, tycker iofs de vanliga diamanttavlorna till DD är rätt lagom de med. Ringen är bara något noname som man rätt ofta hittar på pantbankerna i sverige.Ganska sällan diamanter blir smakfullt enligt mig men den där Santosen är helt perfekt avvägd. Grym!
Var kommer ringen ifrån?
ClassyHöst: Tweed, Tattersall och Tank.
Sjukt bra!Äntligen hämtat ut vulgo-santosen igen.
Svårt att bli coolare än såÄntligen hämtat ut vulgo-santosen igen.
God morgon har det varit! Hoppas resten av dagen blir god ocksåGod morgon Cartier-gänget.
Vad har hänt här ? 34k plus 25% ?
Skulle du kunna länka till auktionen? Skulle gärna titta på bilderna. Den ser riktigt vass ut.Vad har hänt här ? 34k plus 25% ?
GaaaaletVad har hänt här ? 34k plus 25% ?
http://online.auktionsverket.se/1909/678852-cartier-santos-armbandsur/Skulle du kunna länka till auktionen? Skulle gärna titta på bilderna. Den ser riktigt vass ut.
Det som talar för den är att den är i orörd och ärlig skick, förutom att den modellen är het just nu.Obegripligt! Inga tillbehör eller servicehistorik heller. En gåta men det korta svaret landar antar jag helt enkelt i att modellen är superhet.
Känns spontant märkligt för mig som precis köpt en fullset till betydligt lägre pris.Vad har hänt här ? 34k plus 25% ?
Det som talar för priset är att två med dålig koll krigade. Ser ingen direkt rimlighet i detta pris och skulle inte bli förvånad om den inte kommer hämtas ut.Det som talar för den är att den är i orörd och ärlig skick, förutom att den modellen är het just nu.
Det som talar för den är att den är i orörd och ärlig skick, förutom att den modellen är het just nu.
Det som talar för priset är att två med dålig koll krigade. Ser ingen direkt rimlighet i detta pris och skulle inte bli förvånad om den inte kommer hämtas ut.
Försvarar inte priset, det är orimligt mycket. Ville bara poängtera vad jag tyckte talade för klockan. Som aurum säger så är det nog 2 st som dragits med i stundens heta, "weak pullout game" som dagens ungdomar skulle säga.Visserligen men ska det verkligen motivera prislappen? Ekonomiskt kanske inte ett kanonköp men vad fasen inte allt är kronor och ören...
Känns spontant märkligt för mig som precis köpt en fullset till betydligt lägre pris.
Finns det en kundgrupp (ej är på KS) som helt enkelt inte vågar köpa internationellt t ex C24 eller auktion?
Försvarar inte priset, det är orimligt mycket. Ville bara poängtera vad jag tyckte talade för klockan. Som aurum säger så är det nog 2 st som dragits med i stundens heta, "weak pullout game" som dagens ungdomar skulle säga.