• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Äntligen hämtat ut vulgo-santosen igen.
EDDEA04C-C60F-4D21-A020-BE9EADB132D4.jpeg

Det som talar för priset är att två med dålig koll krigade. Ser ingen direkt rimlighet i detta pris och skulle inte bli förvånad om den inte kommer hämtas ut.
Visserligen men ska det verkligen motivera prislappen? Ekonomiskt kanske inte ett kanonköp men vad fasen inte allt är kronor och ören...
Försvarar inte priset, det är orimligt mycket. Ville bara poängtera vad jag tyckte talade för klockan. Som aurum säger så är det nog 2 st som dragits med i stundens heta, "weak pullout game" som dagens ungdomar skulle säga.

Känns spontant märkligt för mig som precis köpt en fullset till betydligt lägre pris.
Finns det en kundgrupp (ej är på KS) som helt enkelt inte vågar köpa internationellt t ex C24 eller auktion?

Jag tror att det just är så, personer som säkert inte har KS-konto, inte vill köpa från utlandet och litar på Bukowskis och därmed är beredda att betala premium för säker affär där dom landar en klocka dom vill ha.

Försvarar inte priset, det är orimligt mycket. Ville bara poängtera vad jag tyckte talade för klockan. Som aurum säger så är det nog 2 st som dragits med i stundens heta, "weak pullout game" som dagens ungdomar skulle säga.

Nej absolut jag förstår att du också tycker det känns märkligt. Det var trots allt du som uppmärksammade forumet ;) Jag håller helt med dig!

Tillbaka
Topp