• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Har svårt att tro att diamanterna på gasringen är original från fabriken.
Är osäker men skulle ej vara förvånad om det är fabriksis.

Min gamla med isad boett hade lite skev stensättning och även denna med isad glasring ser lite sådär ut och åtminstone min var fabriksisad.
6016C692-9F07-4E0E-86C2-0C83517248F7.jpeg
627D4107-FEFB-4C38-A38D-1E20E6EF3D6F.jpeg

Vad är den vanligaste bandbredden på Cartier? har 17 på min Dumont men vill inte sitta på massa dyra band om dom inte passar andra eventuella Cartiers.

Var precis inne på Jarl Sandin i gbg och letade efter Americaine, varpå de sa att den höll på att utgå från Cartiers sortiment och därför inte fanns inne. Någon som vet om detta stämmer? Lät mycket märkligt enligt mig men kanske har jag missat detta helt?

Var precis inne på Jarl Sandin i gbg och letade efter Americaine, varpå de sa att den höll på att utgå från Cartiers sortiment och därför inte fanns inne. Någon som vet om detta stämmer? Lät mycket märkligt enligt mig men kanske har jag missat detta helt?
Dra iväg ett mail till cartier, de är snabba på att svara:)

Har nu fått svar från Cartier där de tydligt påpekade att Americaine inte var utgående från sortimentet. Fullt väntat, men ändå skönt att få bekräftat:)

Tillbaka
Topp