Är väldigt nöjd med mitt från MolequinPrecis införskaffat en Tank Must Large. Vart är ett rimligt ställe att hitta nya band på? Känns som Cartier kostar skjortan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väldigt nöjd med mitt från MolequinPrecis införskaffat en Tank Must Large. Vart är ett rimligt ställe att hitta nya band på? Känns som Cartier kostar skjortan.
Japp.Tank Must Large på 20cm handled. Det funkar ju, eller hur? Säljaren ville pracka på mig en XL.
Helt flawlessTank Must Large på 20cm handled. Det funkar ju, eller hur? Säljaren ville pracka på mig en XL.
Perfekt size! XL blir helknäpp proportionsmässigt oavsett handled, dessutom gör sig en tank bäst utan datum.Tank Must Large på 20cm handled. Det funkar ju, eller hur? Säljaren ville pracka på mig en XL.
Inte säker på att jag håller med. Finns fina varianter med datum. I detta fall håller jag dock med.[...]dessutom gör sig en tank bäst utan datum.
Inte säker på att jag håller med. Finns fina varianter med datum. I detta fall håller jag dock med.
/B
Den här diskussioen lär väll gå varm i Submariner tråden emellanåt, kul att den kommer till Tank.
Har vi några exempel? Vet inte om jag kan minnas att jag sett någon förutom de relativt moderna stora automat versionerna av Solo och Must?
Håller mig till tre riktlinjer när det gäller Tank:Inte säker på att jag håller med. Finns fina varianter med datum. I detta fall håller jag dock med.
/B
För en Cartier-noob; Vad är skillnaden på en Galbee och en Carree?
Blir mer och mer sugen på en tvåtons 29 mm.
Carrée är kantig och Galbée är böjd
Den här diskussioen lär väll gå varm i Submariner tråden emellanåt, kul att den kommer till Tank.
Har vi några exempel? Vet inte om jag kan minnas att jag sett någon förutom de relativt moderna stora automat versionerna av Solo och Must?
Tycke och smak så klart. I teorin och på bild skulle jag hålla med om de kriterierna, men jag kan konstatera att jag i praktiken använt min kvarts mer än min LC.Håller mig till tre riktlinjer när det gäller Tank:
- Liten
- Ädelmetall
- Utan datum
2413 Punk !!Tycke och smak så klart. I teorin och på bild skulle jag hålla med om de kriterierna, men jag kan konstatera att jag i praktiken använt min kvarts mer än min LC.
/B
Utseende är inte allt. Kan för egen del konstatera att mina kvartsur har en fördel ur bekvämlighetssynpunkt. När man som jag roterar mellan klockor är det skönt att slippa ställa om tid/datum.Tycke och smak så klart. I teorin och på bild skulle jag hålla med om de kriterierna, men jag kan konstatera att jag i praktiken använt min kvarts mer än min LC.
/B
Instämmer! Vilken bra klocka!Den är ju otrolig
Trevligt sällskap!Åker tåg,
Godisbutik!
Jag ser framför mig hur du badar i röda Cartieraskar när du ska ta ditt kvällsbad.
Den där vågar man väl knappt ha framme om det inte är i ett dammfrit rum och laboratoriemiljö?