• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Har en likadan men på länk. Badet var standard, inget outstanding.

GOD JUL till alla Cartiertokar!

_C244012.JPG
Okej tack för svar!

God jul! 🎄

Kul! Har varit sugen på att köpa den några gånger, är den något att ha?
Jag har redan läst ut den. Kaaanske att den är lite väl dyr för vad det är. Men absolut trevlig! Den är ju en enda stor hyllning också så man ska inte förvänta sig djupgrävande journalistik. Men fina bilder och man blir ju inte direkt mindre sugen på fler Cartiers i allmänhet och tanks i synnerhet.

God fortsättning 🙏
Undrar om någon har tips om
länk till en tank solarbeat.
Har den på veganlädret i
dagsläget men önskar en
länk.
Tacksam för förslag. Helst
från butik i Göteborg.

Hälsningar

/P

Jag fastnade för Cartier Tank Basculante 2390 för några år sedan, men fick aldrig tummen ur att köpa då. Nu när priserna rusat, är suget efter en som värst (min timing som vanligt). Hur ser det ut på forumet? Sitter någon på denna intressanta modell? Jag vet att det fanns ett helt gäng för några år sedan.

Jag fastnade för Cartier Tank Basculante 2390 för några år sedan, men fick aldrig tummen ur att köpa då. Nu när priserna rusat, är suget efter en som värst (min timing som vanligt). Hur ser det ut på forumet? Sitter någon på denna intressanta modell? Jag vet att det fanns ett helt gäng för några år sedan.
Saknar min, var nog en av dem som hade en för några år sedan. Dock bättre storlek på kvartsvarianten.

IMG_0891.jpeg

IMG_1074.jpeg

God fortsättning 🙏
Undrar om någon har tips om
länk till en tank solarbeat.
Har den på veganlädret i
dagsläget men önskar en
länk.
Tacksam för förslag. Helst
från butik i Göteborg.

Hälsningar

/P
Om du även är nyfiken på band som känns ljusår bättre än det otroligt pissiga originalbandet så kan jag tipsa om att Jarl Sandin blivit AD för Molequin så där finns det mycket gott :)

Tillbaka
Topp