Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är bra matchat.Nu med smoking på.
Ursäkta knasvinkel, erbarmerligt ljus och begränsad fotografisk kompetens.
Väldigt bra! Den där refen har börjat dyka upp i mina SM flöden på senaste tiden, vilken är det? Fantastisk tavelkonfiguration med diskret guillocheResten av finkläderna får vänta. Men tjuvstartar med klockan och kör platina resten av året.
/B
Har inte stenkoll, men om jag inte missat något har alla dessa, guld såväl som platina, referens 1575. I vissa fall med tillägget ”-1”. Oaktat även tavla och så, som 90 års modellen. Sen har ju Cartier inte alltid använt referenser så det finns även utan egentlig sådan.Väldigt bra! Den där refen har börjat dyka upp i mina SM flöden på senaste tiden, vilken är det? Fantastisk tavelkonfiguration med diskret guilloche
Intressant klädvalDen här får alldeles för lite handledstid. En tidig Solo XL med Eta-urverk.
Cool. 5 row kanske ännu coolare?Testar tank med BoR. Kanske för mycket metall? Alltid kul med lite variation ialf.
Vem vet? Ville ha både borstat och blankt för att ialf skapa lite kontrast.Cool. 5 row kanske ännu coolare?
Ser mkt bra ut! Är frugan nöjd?
Korspost på hemmajobbet
Härligt att höra, jo hon är mycket nöjd!Ser mkt bra ut! Är frugan nöjd?
Vacker!
En skönhet klär i allt! Jag tycker dock mockaband är fantastiskt snyggt på dress klockor! Beiga, bruna, ljusgröna är riktigt stiliga!Kul att du gillar den. Jag klurar dock fortfarande på vilket band som ska på den.
Cartier Santos Vendôme Or Massif
Kan bli din om du villStentuff! Din eller lånat för foto? Vore kul att se wrist shot
InstämmerHaha. Tror den skulle passa bättre på @martaSM30
Grym klocka! Hade röstat för svart krokodil. Trist men bäst.Kul att du gillar den. Jag klurar dock fortfarande på vilket band som ska på den.
Hade velat klä ned den med slätt naturfärgat. Annars håller jag blått som på bilden högre än svart.Grym klocka! Hade röstat för svart krokodil. Trist men bäst.
Inte fel det heller även om jag personligen har svårt för blått skinn. Men beror ju helt på vilket utryck man vill få till.Hade velat klä ned den med slätt naturfärgat. Annars håller jag blått som på bilden högre än svart.
Det är vitbalansen som luras, bandet år svart.Hade velat klä ned den med slätt naturfärgat. Annars håller jag blått som på bilden högre än svart.
Ok, de riktigt djupblå är fina.Det är vitbalansen som luras, bandet år svart.