Ok, har inte läst den posten men låter ju rimligt.Det var jo i hvert fald hvad @Radiumpassion skrev på OF for kort tid siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, har inte läst den posten men låter ju rimligt.Det var jo i hvert fald hvad @Radiumpassion skrev på OF for kort tid siden.
Dina verkar då inte antimangnetiska, dom drar ju definitivt till sig fler o fler.Tbx till lite helare DSar än avbrutna tavelben och skräp-franken ex!
Du har sån härlig fokus Tack för att du fick in mig på DS!Tbx till lite helare DSar än avbrutna tavelben och skräp-franken ex!
Snyggt, en DS med kantarellfärgad tavla och kniv kom upp på Tratten!Tog med DS ut i skogen på svampsafari
Va? På Tratten? Tradera? Trattkantarell? Yrar min herre?Snyggt, en DS med kantarellfärgad tavla och kniv kom upp på Tratten!
Förstod inte heller först, men tror han menar tratten som trattkantareller?Va? På Tratten? Tradera? Trattkantarell? Yrar min herre?
Yrar är väl rätt bra beskrivet, tänkte att de ligger ju på trattkantarellerna.Va? På Tratten? Tradera? Trattkantarell? Yrar min herre?
23k, nej nästan 24k, gick den för! Hoppas nu det dyker upp bättre bilder och en uppiffning.
Fler än jag som inte hade nåt bättre för sig en söndag kväll ser jag. Men nu vet vi i alla fall vad en Amagnetic i renoveringsskick är värd idag. Det har hänt en del sen auktionen 2017 som jag länkade till!Fantastiskt!
Jeg var 1K fra
Ja hade ni inte marknadsfört så hårt så hade jag kanske vunnit och då hade den piffats upp här och alla dess hemligheter hade kommit ut i tråden23k, nej nästan 24k, gick den för! Hoppas nu det dyker upp bättre bilder och en uppiffning.
Synd att du inte fick den, hade varit kul att se mer av den.Ja hade ni inte marknadsfört så hårt så hade jag kanske vunnit och då hade den piffats upp här och alla dess hemligheter hade kommit ut i tråden
23k, nej nästan 24k, gick den för! Hoppas nu det dyker upp bättre bilder och en uppiffning.
Ja hade ni inte marknadsfört så hårt så hade jag kanske vunnit och då hade den piffats upp här och alla dess hemligheter hade kommit ut i tråden
Beklagar! Du var värd den även om man inte med bästa vilja i världen kan säga att du behövde denJa hade ni inte marknadsfört så hårt så hade jag kanske vunnit och då hade den piffats upp här och alla dess hemligheter hade kommit ut i tråden
Hahaha tack! Tror jag.. Nä jag försöker hålla mig ifrån sociala medier för den hauntar mig överallt.. Går sådär å även fast jag är bitter å ångerfull just nu så har du helt rätt i att det är inget jag behöver!Beklagar! Du var värd den även om man inte med bästa vilja i världen kan säga att du behövde den
Såg på Goldfinger häromdagen och tänkte samma sak!Slängde på mig ph200m och en svart polotröja. Känner mig som James Bond. Synd att han inte körde DS, tror det hade sett grymt ut!
Mycket bra, måste dra igenom några gamla bondrullar inom kort! Tror föresten att Uncle Seikos flatlink kan passa våra ph200. Testade min 7912 med 19mm ändar och den satt rätt bra (och såg bra ut). Ett oprövat tips, ska beställa en länk och kan återkomma om det blev braSåg på Goldfinger häromdagen och tänkte samma sak!
Kul! Hoppas det passar.Mycket bra, måste dra igenom några gamla bondrullar inom kort! Tror föresten att Uncle Seikos flatlink kan passa våra ph200. Testade min 7912 med 19mm ändar och den satt rätt bra (och såg bra ut). Ett oprövat tips, ska beställa en länk och kan återkomma om det blev bra
Tänker du på den lilla runda? Så är det lysmassa, men har inte mycket lys kvar.Tjena, köpte denna för ett tag sen här på forumet och går i säljtankar! Men kolllar jag nära indexen så ser den nästan ommålad ut, men sen ser jag många exemplar i denna tråd som ser exakt likadana ut, att det är lite färg i nederkant på indexen! Var detta en process som som certina gjorde? Eller har vi ommålade tavlor?