• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Certina DS “where it all began”

Jag var så himla nöjd då jag fixade solitt guldmesh, men det blev helt enkelt för nätt på detta sportiga ur. Får sätta meshet på något dressur helt enkelt.

Gör sig bäst på flex, sedan är ju det bekvämast också.
IMG_9065.JPG
IMG_9066.JPG
Koolare på tropic!

Ny DS - aldrig sett den här typen av tavla förr - nästan matt? Inte alla som de lite äggskalsvita lätt skimrande som är vanliga på ljusa tavlor, och inte heller borstad likt min andra DS. Kool iallafall, saknar sköldpadda på baklocket - men jag kan inte få upp det för att kika efter eventuell PP-märkning. :)

Edit: Fläcken sitter på glaset, som ska bytas snarast :D
442AAAB2-BC4E-4953-AFD4-096F8C0C4954.jpeg

Senast ändrad:
Ny DS - aldrig sett den här typen av tavla förr - nästan matt? Inte alla som de lite äggskalsvita lätt skimrande som är vanliga på ljusa tavlor, och inte heller borstad likt min andra DS. Kool iallafall, saknar sköldpadda på baklocket - men jag kan inte få upp det för att kika efter eventuell PP-märkning. :)
Trillar in nytt hos dig hela tiden känns det som :) kanske fel forum men ångrade du annonsen på karamellkungen?

Har sålt två stycken likadana Beads of Rice-länkar och ångar det bittert, så håller hårt i de jag har kvar. ;)
Ajdå, jag är så torsk på länk så jag måste ha det alternativet. Inte nödvändigtvis original och det har jag förstått är svårt att hitta/dyrt ändå.

BoR är så jäkla snyggt och jag har aldrig fått möjlighet att testa en sån.

Edit: Fläcken sitter på glaset, som ska bytas snarast :D
Nice trodde fläcken var på tavlan så det var ju nice!

Det har jag aldrig tänkt på. Bra idé :) Om man inte snackar länkar, vad för band borde jag överväga? Har hört snack om tropic men det kanske är på dykarmodeller främst?

Tackar igen!! Känns bra!
Band tycker jag är svårt. Men original är alltid bäst, men svårt att hitta såklart. Jag slöjdade ett som jag tycker passar rätt bra till en av mina DS (sömmen kunde dock blivit bättre).
5FC7E0BB-6B2B-43A7-9F1E-75CF897729E8.jpeg
2950BC0F-7CC6-4A32-86DA-7E67C9DBB487.jpeg

Tillbaka
Topp