Martin Lovasz
Guld
Blir nog ingen större glipa mellan tavlan och boetten som det skall vara men fungerar det så...
Det mest komiska är priset de vill ha för den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte där Certinorna ska liggaBlir nog ingen större glipa mellan tavlan och boetten som det skall vara men fungerar det så...
Inte när man vill ha en själv.Är det inte där Certinorna ska ligga
Sluta samla, sälj!!Inte när man vill ha en själv.
Läcker!! Men owg det går ju inte!OWG med denna just nu, känns rätt bra
Läcker!! Men owg det går ju inte!
Haha phew, du skrämdes!!Tackar! Gillar den oväntat mycket faktiskt
Haha nä är inte OWG på riktigt, är på liten tripp och tog bara med mig DS:en
Helt OWG kommer jag nog aldrig klara
Fyfan, blev sjukt bra!Pricken över i
Tack! Ja, det blev bra. Kan konstatera att den passar fint på länkFyfan, blev sjukt bra!
Det är fuuusk! Såååå snyggtPricken över i
Mycket vackert!Pricken över i
Oerhört bra, som det ska vara! Nu vill jag veeerkligen ha en GF-länk.Pricken över i
Inte bara Du!Oerhört bra, som det ska vara! Nu vill jag veeerkligen ha en GF-länk.
Vilken tavla!
Nä men MEST jagInte bara Du!
Jag tycker den var superfin och vilket fynd sen!! Säg till ifall du tröttnar!Nu har min nya DS fått lite TLC. Guld på stål, patent pending, cal 25-45, ref. 5627 012 och ett serienummer som placerar den tidigt 1960. Har faktiskt aldrig sett någon likande tidigare.
Mycket nöjd!
Jäkligt läcker urtavla! Mycket djup och olika vinklar. Gillar skarpt!Nu har min nya DS fått lite TLC. Guld på stål, patent pending, cal 25-45, ref. 5627 012 och ett serienummer som placerar den tidigt 1960. Har faktiskt aldrig sett någon likande tidigare.
Mycket nöjd!
Helt klart en av de bättre trådarna på forumetDen här tråden är ju bara fantastiskt inspirerande! Trevlig och full av riktigt entusiastism. Inte undra på att det råder DS-hype på forumet. Får nog ta och skaffa mig en igen jag också (med länk denna gång!) så att jag kan vara med här
Verkligen! Man börjar plöja den på kvällen och vips, redan till lunch dagen därpå har man fått ett nytt särintresse och letar snygga länkar på ebayHelt klart en av de bättre trådarna på forumet
Jag brukar klaga på att Certina och DS priserna har gått upp men egentligen är det mycket billiga om man ser till vad man får.