Entruv
Basic
Där sa du något! De är ju faktiskt jättetysta
Rollspela potatis, hur gör man då?
Inta fosterställning - ??? - Profit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där sa du något! De är ju faktiskt jättetysta
Rollspela potatis, hur gör man då?
Nej, ser absolut inte ut som någon originallänk jag någonsin sett.Hej,
Är detta verkligen en originallänk? Ska den sitta som den gör i fästet? Tycker att det är ett stort mellanrum.
https://www.tradera.com/item/349188714
En vanlig flexlänk från jb-champion. Blev dyrare nu : (Hej,
Är detta verkligen en originallänk? Ska den sitta som den gör i fästet? Tycker att det är ett stort mellanrum.
https://www.tradera.com/item/349188714
Nej, ser absolut inte ut som någon originallänk jag någonsin sett.
Tack för svaren, då släpper jag den!En vanlig flexlänk från jb-champion. Blev dyrare nu : (
Är det något fel på klockan i övrigt, eller är det bara länken? Tycker den ser fin ut men är inte heller kunnig på vintage DS. Skulle inte kalla den för en nit enbart för att länken är en JB flex.Tack för svaren, då släpper jag den!
Hoppas att ingen går på den niten.
Nit kanske är fel ord. Men i annonsen står det att allt är original. Tolkar att säljaren menar även länk.Är det något fel på klockan i övrigt, eller är det bara länken? Tycker den ser fin ut men är inte heller kunnig på vintage DS. Skulle inte kalla den för en nit enbart för att länken är en JB flex.
Du menar den Johan sålde som gick väldigt billigt trots servad? Inte jag iaf.Någon här som knep PP'n på tratten?
Du menar den Johan sålde som gick väldigt billigt trots servad? Inte jag iaf.
.
Här kommer länken:
https://www.tradera.com/item/349719374
Ja den gick lite väl billigt egentligen.Du menar den Johan sålde som gick väldigt billigt trots servad? Inte jag iaf.
.
Här kommer länken:
https://www.tradera.com/item/349719374
Ovanligt verk dessutomJa den gick lite väl billigt egentligen.
Kul för köparen, den går fantastiskt bra
Var har du fått tag i Pinen? Vill ha en.Ja den gick lite väl billigt egentligen.
Kul för köparen, den går fantastiskt bra
Sweet, bra fynd! Har oxå ett sådant spänne runt handleden idag men som tur är sitter det inte på en Timex!Varför visar jag en suddig bild på en trött utsliten Timex i DS tråden frågar sig nog de flesta? Har Nisse gått och blivit totalt galen kan man undra?
Nej inget att se här förutom två bokstäver i underkant av bilden.
Mycket riktigt! Någon annan Nisse har satt på ett gammalt DS originalarmband på eländet och säkert tyckt denne gjort ett rejält jobb. Inte nog med det så är lädret fortfarande mjukt och fint och luktar gott med lite slitage runt hålet som används. Ja jösses vad man kan hitta bland skrot ibland...
Haha. Fick den på förra årets baselmässa.Var har du fått tag i Pinen? Vill ha en.
Varför visar jag en suddig bild på en trött utsliten Timex i DS tråden frågar sig nog de flesta? Har Nisse gått och blivit totalt galen kan man undra?
Nej inget att se här förutom två bokstäver i underkant av bilden.
Mycket riktigt! Någon annan Nisse har satt på ett gammalt DS originalarmband på eländet och säkert tyckt denne gjort ett rejält jobb. Inte nog med det så är lädret fortfarande mjukt och fint och luktar gott med lite slitage runt hålet som används. Ja jösses vad man kan hitta bland skrot ibland...
Det enda jag kan säga med säkerhet är att det inte är svinläder då svinläder är hårdare. Så förmodligen är det präglad kalv men när det gäller allt runtomkring klockor är jag lika novis som de flesta för jag handlar mest med skrot och då är det sällan bra armband med. Sedan när jag säljer klockor så sätter jag på billiga armband då köparna vill ha det som passar dem i vilket fall så det är lite bortkastade pengar med fina armband.Någon koll på vad detta är för typ av läder? Präglad kalv? Fick en tanke om att sätta ett DS-spänne på ett liknande men nytt läder. Dessa verkar ju inte växa på träd precis
Det enda jag kan säga med säkerhet är att det inte är svinläder då svinläder är hårdare. Så förmodligen är det präglad kalv men när det gäller allt runtomkring klockor är jag lika novis som de flesta för jag handlar mest med skrot och då är det sällan bra armband med. Sedan när jag säljer klockor så sätter jag på billiga armband då köparna vill ha det som passar dem i vilket fall så det är lite bortkastade pengar med fina armband.
Woooho! Snyggt, kulo att se!!
Visst blev det bra Och tack! Både för omdömet och tavlan!!Woooho! Snyggt, kulo att se!!
Definitivt ”lacksläpp”Trålade genom denna tråd ytterligare en gång, mest för att spä på min avundsjuka (hälsosamt, javisst). Skulle vilja snygga till tavlan på min DS för att blåsa lite nytt liv i den, mest för att jag är tveksam att den kommer utvecklas speciellt mycket i patinan. För den delen skulle ju en "tropic" DS se galet bra ut.
Ser i mina ögon ut som rost? Känns rätt hopplöst att åtgärda så det kanske bara är att jaga rätt på en bättre tavla? Vad tror KS?
Definitivt ”lacksläpp”
Gillar man inte rosten får man jaga tavla eller annan klocka.