• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citizen Chronomaster & Citizen's de Luxe modeller

RikNik

Panerai
2-Faktor
*Ja dom gör jobbet, men... Om jag inte minns fel trycker dom bara upp till 5atm i butiken, och evighetskalendern får du nog ställa själv då det är JDM och dom saknar djupare kunskap om dessa. *Handbok till A660 finns som pdf att ladda hem, och det är inga större problem att ställa kalendern. Nu brukar jag byta batteri själv på mina, men om du bor i Sthlm skulle jag gå till KM fältöversten för batteri och trycktest istället :)
*jag kan maila dig handbok om du inte hittar, bara dra ett PM :)
Tack för infon. Då får det bli KM Globen som jag bor granne med. Dom är alltid bra att ha och göra med.
Gällande evighetskalendern så tror jag faktiskt att instruktioner följde med klockan. Jag skickar ett PM annars. Tack igen 👍
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Min ctq57-0953 hade tydligen stannat. Är det fortfarande Ur&Penn på Drottninggatan som gäller för batteribyte, trycktest och eventuellt inställning av evighetskalendern?
Kanske ska passa på och köra lite broskpiercing samtidigt 😂
Screenshot_2022-06-05-10-55-29-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Blev det bra? Tänk på att rengöra så det inte blir infekterat nu när sommarvärmen kommer. 👍💪😉💀
 

phille87

Cartier
Tillbakadragen annons för info:cool:
image.jpg
Bra beslut! Jag var i säljartankar också men tog förnuftet till fånga tillslut. Den är alldeles för bra och tickar absolut alla boxar man kan tänka sig. Iallafall för mig. Så nu har jag sagt det att tröttnar jag så får den gömmas bort i klocklådan ett tag då jag har en tendens att spontansälja klockor som sedan köps tillbaka dyrare 😂
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor

Spincini

Rolex
2-Faktor
Topp