wotan
Silver
Tack!Power reserve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Power reserve
PÄ lördag. Men din mÄne Àr inte helt i topp Àn, eller hur? SÄ den stÀmmer nog.FullmÄne idag kanske? Aldrig kollat om den stÀmmer.
FullmÄne idag kanske? Aldrig kollat om den stÀmmer.
Jag gillar hur texten liksom svÀvar ovanför tavlan. Mycket bra.Den Àr som finast nÀr det Àr lite mulet tycker jag.
Den dÀr var snygg. Gillar de rakare visarna mer Àn deras vanliga. Vad Àr det för ref?Bra start pÄ mÄndagen
AQ4050-02LDen dÀr var snygg. Gillar de rakare visarna mer Àn deras vanliga. Vad Àr det för ref?
Riktigt, riktigt bra klocka. Hoppas den ligger dig varmt om hjÀrtatVintern har kommit till klocklÄdan.
De dÀr LE-modellerna Àr sÄ sjukt fina! Grattis!Vintern har kommit till klocklÄdan.
Mycket bra!Vintern har kommit till klocklÄdan.
MagiskVintern har kommit till klocklÄdan.
Ăr ocksĂ„ jĂ€vligt sugen kan jag sĂ€ga.Har vi nĂ„gon pĂ„ forumet som köpt en Citizen med 0100-utverket?
Jag suger pĂ„ den karamellen mest pga priset. Hade de varit mĂ€nskligt prissatta hade jag redan haft en. Nu Ă€r de utomjordiskt prissatta och jag funderar ĂNDĂ pĂ„ en. Skjut mig nĂ„gon.
Otroligt fin pjÀs!Vintern har kommit till klocklÄdan.
Klokt!Jag tror jag kommit till insikt att det blir inte bÀttre Àn sÄ hÀr sÄ nu ska jag sÀtta mina repor och mÀrken i den i Är framÄt!
Owg for life
Den dÀr Àr grym. SÀg till nÀr du tröttnat pÄ den.
Jag har sett sÄnt dÀr fasett-glas tidigare, tex pÄ Seiko. Var det en fluga en gÄng i tiden för att ge extra bling, eller finns det nÄgot fördel med sÄdant glas?Dagens klocka.
Jag har sett sÄnt dÀr fasett-glas tidigare, tex pÄ Seiko. Var det en fluga en gÄng i tiden för att ge extra bling, eller finns det nÄgot fördel med sÄdant glas?
Otroligt vacker! Den hÀr trÄden har verkligen fÄtt upp mina ögon för chronomaster-serie!Vintern har kommit till klocklÄdan.
Ja, Citizen Àr sÄ mycket mer Àn billiga klockor hos Ur & Penn.Otroligt vacker! Den hÀr trÄden har verkligen fÄtt upp mina ögon för chronomaster-serie!