Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sån galen tavla. Riktigt snyggt djup!Luftar den här lite idag..
Är det någon speciell kampanj? Ur&P har den annars för rött pris 17998 som "ordinarie"Är det bara jag som blir lite sugen på en Citizen One nu när U&P har sin kampanj?
De har ”köp två, få halva priset på billigaste varan”. Så är man två som går ihop och handlar kan man betala 13.500kr för varsin.Är det någon speciell kampanj? Ur&P har den annars för rött pris 17998 som "ordinarie"
Synd att de inte har den snyggaste modellen baraDe har ”köp två, få halva priset på billigaste varan”. Så är man två som går ihop och handlar kan man betala 13.500kr för varsin.
Som jag tänker mig.
@Geparden är det dax nu?De har ”köp två, få halva priset på billigaste varan”. Så är man två som går ihop och handlar kan man betala 13.500kr för varsin.
Som jag tänker mig.
Har noterat det@Marand Det var snyggt upptäckt
Jag har redan dessa två modeller, men skulle gärna ha även deras lite mindre modell AQ5012-14A som tyvärr är JDM
även AQ5010-01E är trevlig
Snygga. Men oj vilken liten krona. Svårmanövrerad tänker jag, fast å andra sidan så skall man ju inte behöva använda kronan speciellt ofta. Det hade nästan varit koolare med ett reglage på baksidan för att ställa tiden.@Marand Det var snyggt upptäckt
Jag har redan dessa två modeller, men skulle gärna ha även deras lite mindre modell AQ5012-14A som tyvärr är JDM
även AQ5010-01E är trevlig
Allt med ONE modellerna bygger på att de ska vara så tunna som möjligt. Mina som är 2,98mm höga ska alltså ha en krona som ryms under det måttet. Den är mycket riktigt väldigt liten, men helt möjlig att använda (och som du påpekade, behövs inte speciellt ofta). Om jag mäter min får jag den till 2,68mm. Mäter jag kronan på en Tissot Goldrun mäter den 3,02mm, ONE är alltså inte unikt liten egentligen, om man jämför med andra tunna urSnygga. Men oj vilken liten krona. Svårmanövrerad tänker jag, fast å andra sidan så skall man ju inte behöva använda kronan speciellt ofta. Det hade nästan varit koolare med ett reglage på baksidan för att ställa tiden.
Det finns en på köp och sälj.Blivit allvarligt sugen på en Chronomaster. Någon som vill flippa till jul?
Fick tipset av @BarbaBaba att kolla in Sakura watches och hittade denna.
Sugen så klart men vill hellre slippa momsen och köpa begagnat i Sverige.
Jag har sett den. Lite tveksam på pris och skick på den.Det finns en på köp och sälj.
Jag har sett den. Lite tveksam på pris och skick på den.
Min är inte kvar hos mig men i familjen på min sons handled. Håller med tidigare kommentarer att den sitter bra även på en handled 18,5 cm. Fungerar även bra på läder…
En av de bekvämaste boetterna i detta format tycker jag. Luggarna ger en snygg övergång mot länken och den bärs proportionerligt på min ca 18,5cm handled.
Min modell har beteckningen AQ4080-52A.
A= ljus tavla L= blå tavla E= mörk tavla på Citizenspråk. Jag var i valet och kvalet mellan den blå & den ljusa men landade i den ljusa.
Livsfarligt att läsa den artikeln!Här hittade jag en trevlig artikel värd att läsa.
Review: Enter the dragon: The Citizen AQ 4020-54Y. Best quartz watch in the world? :
We review a remarkable watch often missed by the connoisseur because it is quartz, and comes from a company not known for high end watches. But in our exploration of The Citizen AQ 4020 - 54Y, we discover the charms of this ultra high precision quartz watch, and give it our thumbs up.deployant.com
Onekligen. Så vilken blir det?Livsfarligt att läsa den artikeln!
Otroligt sugen…
Dom är bra dom där..Livsfarligt att läsa den artikeln!
Otroligt sugen…
Onekligen. Så vilken blir det?
Dom är bra dom där..