• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clubhouse

Några förslag
Radiomir:

radiomir:

Sub

44mm-guld!!:

först till kvarn

Och såhär ser en 390 ut för de som inte vet (men vill veta) 44mm bettarini och bärs som en dröm på min handled.
E72E4B4B-08CE-45E6-BE34-98D17C48D834.jpeg

Helt nytt territorie, tar flera månader att forska! 🙃
Så är det ju. Jag tror ärligt jag läste på under ca 1 års tid innan jag väl visste vad det var jag slutligen skulle ha. Det hann ju ändras ca 300ggr under resans gång. Men som sagt, massor med lektyr, några besök hos AD för att prova cases, samt mest hela pannatråden här på ks. Och ca 6mån senare har jag inte ångrat mitt beslut en enda gång. Däremot vet jag att jag måste ha en panna till…

Så är det ju. Jag tror ärligt jag läste på under ca 1 års tid innan jag väl visste vad det var jag slutligen skulle ha. Det hann ju ändras ca 300ggr under resans gång. Men som sagt, massor med lektyr, några besök hos AD för att prova cases, samt mest hela pannatråden här på ks. Och ca 6mån senare har jag inte ångrat mitt beslut en enda gång. Däremot vet jag att jag måste ha en panna till…
Absolut, det är så man får jobba! Vi får se vart de slutar för mig 🙃

På onsdag skulle jag vilja prata om allt tjafs i klockvärlden. Det tjafsas här på KS, det tjafsas på FB det tjafsas på Instagram. Varför beter vi vuxna människor så mot varandra?
Nu gör vi upp engång för alla, 21.00 på onsdag direkt efter fotbollen.

På onsdag skulle jag vilja prata om allt tjafs i klockvärlden. Det tjafsas här på KS, det tjafsas på FB det tjafsas på Instagram. Varför beter vi vuxna människor så mot varandra?
Nu gör vi upp engång för alla, 21.00 på onsdag direkt efter fotbollen.
Nice! vi får ordna världsmoderatorer som kan ”deleta” allt tjafs som uppkommer i världen med hänvisningen ’OT’ eller ’trams’😊

Blev ju så sjukt kränkt av att @Margarinkungen mjutade mig. Så varje gång jag startar Clubhouse-appen får jag panikattack och slänger telefonen i väggen. Men imorgon ska jag göra comeback!
Du valde ju fel tillfälle att temporärt hoppa av nu när pappa varit inne och lekt tre gånger i rad! (här skulle en väl vald smiley in men mina ikoner är gråade och jag kan inte lägga in smileys längre!?)

Portugal möter ju Frankrike. Känslan detsamma som en finalmatch.... Får multitaska på något sätt! Annars spännande ämne.

Tillbaka
Topp