Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fotboll?? Vad är det???Jag tror att det blir fokus på fotboll den här veckan. Vi får sikta på att köra Veckans Klockhändelser nästa vecka igen.
Tjusig! Det är nåt visst med klockor som har power reserve.Det är denna jag menar
Det blev ju ett högst o-Bernsuppstyrt klubbhus igår, men ändå trevligt att tjöta med er som dök i en stundJag tror att det blir fokus på fotboll den här veckan. Vi får sikta på att köra Veckans Klockhändelser nästa vecka igen.
England vann med 2-1 på straff under förlängningenDet blev ju ett högst o-Bernsuppstyrt klubbhus igår, men ändå trevligt att tjöta med er som dök i en stund
Hur gick det i fotbollen??
Va glad jag blir att ni körde ändå!Det blev ju ett högst o-Bernsuppstyrt klubbhus igår, men ändå trevligt att tjöta med er som dök i en stund
Hur gick det i fotbollen??
Va glad jag blir att ni körde ändå!
Kan det berott på att det var nån vimsig person som startade upp mötet??Missade jag notisen?
Jag kan ju inte svara hur det var för alla andra. Men jag fick en notis att du dragit igång ett rum. Liten uppslutning igår men ändock mycket trevligt. Tack för tjatetKan det berott på att det var nån vimsig person som startade upp mötet??
Eller fick ni andra som anslöt notis om att jag dragit igång det??
Fasen.. Missade ju helt att det var onsdag och clubhouse ikvällVarmt tack för ett skönt snack idag mina vänner!
här är graverarinnan jag kände idag med anledning av reverso gravyr
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
#äntligenSommarprat i Clubhouse imorgon onsdag kl 21:00
https://www.clubhouse.com/join/veckans-klockhändelser/CPPlZgAR/MR6AGNy3
Är Open mic. Temat blev OWG.Pratar ni G-Shock idag?
Jag blev uppbjuden och vipps så blev det G-shockPratar ni G-Shock idag?
Jag är Shockad!Jag blev uppbjuden och vipps så blev det G-shock