Secret Santatråden @MargarinkungenMan glömmer snabbt bort alla tjafs och trådar som blivit låsta, finns säkert många klassiker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Secret Santatråden @MargarinkungenMan glömmer snabbt bort alla tjafs och trådar som blivit låsta, finns säkert många klassiker.
Secret Santatråden @Margarinkungen
MohahahaJust ja! Den hade jag redan glömt.
Prissättning, begagnadpriser etc.Vilka ämnen blir det ofta tjafs om tycker ni?
Vad tyst du är Staafis
Äää håll tyst, jag lyfter skrot!Vad tyst du är Staafis
#Get biff or die tryinÄää håll tyst, jag lyfter skrot!
Stort grattis. Måste ha varit sååå efterlängtad!Min sommarklocka kom idag!
Tropical är det nya svarta…Min sommarklocka kom idag!
Heja Finska Kongo (Åland)Sommar, sommar o sol.... Osv..
Fast här ösregnar det ikväll
Riktigt trevligt ämne ikväll oxåAlltid kul och ett härligt snack som vanligt. Stort tack alla!
#allaskameeeeeRiktigt trevligt ämne ikväll oxå
Fast jag förstår fortfarande inte att ni( @Margarinkungen ) vågar släppa upp mig som talare
Köpte faktist en sån igår! Osäker på om jag ska behålla den dock. Övertala mig gärna glömde helt att nämna denna somriga klocka.Plågar er med några till somriga G-shocks bara för att
Jag med Onsdagskvällar har aldrig varit så här uppskattade förut. Tack Herr Berns!Tack för ikväll. Jag gillar verkligen våra onsdagsprat.