S
Staafen
Guest
Fullt förståeligt nu när det gått ett tag och alla börjar längta till mars.Är Open mic. Temat blev OWG.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fullt förståeligt nu när det gått ett tag och alla börjar längta till mars.Är Open mic. Temat blev OWG.
Fast nu är du ju det på riktigtJag är Shockad!
Nu vart det sluutVisar nu dagens dinka nu eller?
Beklagar!Bra snack, återigen ligger man här och kollar panerai.
Haha! Har ändå glömt det imorgon?Beklagar!
Det ser rätt ut, annars är det bara att skicka ett PM så löser jag en invite till digHelt missat att det nu finns till Android! Kul ju! Ser detta rätt ut eller behöver man någon invite av något slag? #rookie
Clubhouse behöver inte längre invite. Det är bara för dig att följa rummet och vänta tills nästa veckaHelt missat att det nu finns till Android! Kul ju! Ser detta rätt ut eller behöver man någon invite av något slag? #rookie
Full semestermode?Är det onsdag?
Tvärtom haha!Full semestermode?
Det ser rätt ut, annars är det bara att skicka ett PM så löser jag en invite till dig
Nice! Tackar!Clubhouse behöver inte längre invite. Det är bara för dig att följa rummet och vänta tills nästa vecka
Äntligen som vanligt igen!!
Du behöver väl inte se så arg ut??..
FörlåtTack vare de senaste Clubhouse-onsdagarna så har jag numera en Panerai i samlingen, kanske inte den coolaste, men en bra början….Ses ikväll.
Mer än nöjd faktiskt, så tack!
Grattis! Jag kommer nog också hamna där snart. Testade lite Pannor i torsdags efter bra input från förra mötet men det råkade bli den här istället. Nästa blir nog en Panerai iaf.Tack vare de senaste Clubhouse-onsdagarna så har jag numera en Panerai i samlingen, kanske inte den coolaste, men en bra början….Ses ikväll.
Några onsdagar till så är du ihamn!Grattis! Jag kommer nog också hamna där snart. Testade lite Pannor i torsdags efter bra input från förra mötet men det råkade bli den här istället. Nästa blir nog en Panerai iaf.
Tackl. Ja det här med Clubhouse kommer bli dyrt. Eller så kanske det är KS som blir dyrtNågra onsdagar till så är du ihamn!
Grattis till ploppen också!
@Margarinkungen ska ha högläsning ur Harry Potter och det försvunna fickuret.Är det något speciellt tema ikväll?