• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
En väns Omega, han är iallafall innovativ när det gäller att lösa problemet med att länken saknas
65C5949A-12FE-40C1-811E-0902EF1B94C4.jpeg
10FB8C6F-5559-4AC9-B406-86D2392BC75B.jpeg
Smart, meshlösning var en av de mindre dåliga lösningar jag sett! :) annars känns det som en i stort sett omöjlig uppgift att ersätta med något annat än originallänk.
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Kan ju vara snygg trots det :D
Absolut, men jag ville bara varna så inte någon klickar hem något på fel premisser. Man får hejda sig lite när en läcker klocka ligger ute till lågt pris och måtten inte är angivna. Oftast kan man klura ut det ändå av proportionerna i bilden (t.ex ser kronan "för stor" ut på bilden ovan) men man kan gå på en mina.
 

DrKlocka

Audemars
Absolut, men jag ville bara varna så inte någon klickar hem något på fel premisser. Man får hejda sig lite när en läcker klocka ligger ute till lågt pris och måtten inte är angivna. Oftast kan man klura ut det ändå av proportionerna i bilden (t.ex ser kronan "för stor" ut på bilden ovan) men man kan gå på en mina.
Jo absolut, jag håller med.
Skojade bara lite. Damur har ju en lite annan status.
 

PNM

Panerai
Reflekterade faktiskt inte så mycket på det mer än att kronan var oversized. Bilden dök upp Pinterest och ej annons - jag köper aldrig något utan att ocd-studera måtten :) men ni har rätt, ser ut som ett damur - ett mycket vackert sådant!
 

Leffe

Breitling
Fick hem denna igår, tänkte det blir bra som semesterbadklocka vid medelhavet. Felser´s, -70tal, Swiss , ETA 25juveler, 20atm och skruvad krona - har ingen aning om vad det är - tyckte den var lite lagom udda och i svinbra skick
 

Bilagor

  • 6d9e122d-3ff4-4236-8df4-8d0dbfd93b03.jpg
    6d9e122d-3ff4-4236-8df4-8d0dbfd93b03.jpg
    49.6 KB · Visningar: 3
Topp