Har du bild på tärnan? Har nog 5-6 super Compressor tärnorWill Do.
Den ska få gå en kamp mot min Svalan i annan Super Compressor boett nu.
.. Den andra var visst en Tärnan och inte Svalan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du bild på tärnan? Har nog 5-6 super Compressor tärnorWill Do.
Den ska få gå en kamp mot min Svalan i annan Super Compressor boett nu.
.. Den andra var visst en Tärnan och inte Svalan....
Har du bild på tärnan? Har nog 5-6 super Compressor tärnor
Fin, Grattis!Nu kom den lilla rackaren hem !
70kr plus frakt
Mycket bra!Nu kom den lilla rackaren hem !
70kr plus frakt
Snyggt! Har du gjort något med tavlorna eller var de så fina bakom glasen?Ibland tar det ett par dagar innan man kan avgöra om det är fynd. Nu har man ju lagt någon timme eller två men det blev fynd till slut. Fantastiskt roligt att livrädda gamla trotjänare. 425kr på tratten.
Inte mer än borstat och städat. De var över förväntan .Snyggt! Har du gjort något med tavlorna eller var de så fina bakom glasen?
Fint fynd! En sån skulle jag inte banga på! Snälla sätt inte läder på även ifall det estetiskt passar.. sätt gärna tropic eller länk på!Just köpt min första dykare, en Monvis med slitage och patina.
Förslag på klockarmband som skulle funka mottages tacksamt! Lite inne på en läderdykare men absolut inget krav.
Fint fynd! En sån skulle jag inte banga på! Snälla sätt inte läder på även ifall det estetiskt passar.. sätt gärna tropic eller länk på!
Grattis! Om omegan ska lämna någon dag så får du gärna hojtaRåkade köpa mig ett parti klockor idag...
Tigern får väl ses som fynd då den sitter i en Super Compressor boett.
Officern har en trevlig matt gråsvart tavla.
Men coolast är Olma Vox med larm.
Den ligger väl på K&S?Grattis! Om omegan ska lämna någon dag så får du gärna hojta
Tack! Hittade den nu blev jag bara osäker på storleken...Den ligger väl på K&S?
Tack! Hittade den nu blev jag bara osäker på storleken...
Jo så är det ju, och det ska övervägas sjukt mysig klocka!Liten men naggande god.
Det är den enda storlek som Omega Officer kom i mig veteligen.
Fynd vet jag inte men spontanbudade hem denna. Tycker den ser fin ut bakom glaset!
Superhård! Tröttnar du så finns här en som står i kö
Säger nog ändå fynd Riktigt fina båda två med nytt glas men visst måste det var relumade visare på certinan? Värt att fixa till?Fynd tycker jag!
Ja skitfin! Är nog relumat men för länge sen och sannolikt med Radium. Jag hade nog relumat.Säger nog ändå fynd Riktigt fina båda två med nytt glas men visst måste det var relumade visare på certinan? Värt att fixa till?
Damn! Känns som du gör sjuka fynd hela tiden!Dagens fynd
Tror jag snart blir lite missunsamm mot dina fynd... Men bra jobbat!Dagens fynd
Ja dom senaste veckorna har varit bra klockveckor !Damn! Känns som du gör sjuka fynd hela tiden!
Grattis!!! (din jävel)Ja dom senaste veckorna har varit bra klockveckor !
4K , men den är nog väldigt sleten men de va inte läge till att ens be om fler bilder etc. Bara köpaTror jag snart blir lite missunsamm mot dina fynd... Men bra jobbat!
Du får nästan berätta vad du fick dega.