Psykel
Pandion
Lite Inca inblandat också!Haha.. Det hade jag inte reflekterat över.
Det är en mångkulturell tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite Inca inblandat också!Haha.. Det hade jag inte reflekterat över.
Det är en mångkulturell tavla.
39mm ex krona? shit vad man kan luras. Hade gissat typ 30.Nivadan verkar trevlig, 39mm, tyvärr sprucket glas.
Fint! Är spekulant på Alpinan om den ska säljas någon gång.Nivadan verkar trevlig, 39mm, tyvärr sprucket glas.
Den ska bort, men 0 uppfattning om pris.Fint! Är spekulant på Alpinan om den ska säljas någon gång.
Om jag inte mätt som en tok, men de andra ska vara 36. Ska kolla med bättre mätverktyg när jag är hemma39mm ex krona? shit vad man kan luras. Hade gissat typ 30.
Här är lite mer om den, men inget som gjorde mig klokareJag skall plocka ur verket och rengöra boetten senare lovar jag!
Ja serva verket med!
Så då skall jag kolla noga efter någon eventuell märkning.
Så, stay tuned for more happy days!
Polerar alltid glasen, älskar när tavlan verkligen poppar.Det blev nog ett fynd fast den inte tickar igång. Omega Suverän åt det lite bruna hållet.
Skall jag putsa plexit eller låta det vara? Plexit är lite fläckigt så lutar åt puts.
Jag kunde inte hålla mig heller men kan tycka det är lite charmigt med lite repor på vissa ur. Tyvärr är plexit fläckigt på baksidan...Polerar alltid glasen, älskar när tavlan verkligen poppar.
Brukar vara det på gamla radiumur.Jag kunde inte hålla mig heller men kan tycka det är lite charmigt med lite repor på vissa ur. Tyvärr är plexit fläckigt på baksidan...
Vi är två som letar efter ett sånt insertFörra veckans skörd från ebay.
Chronosporten är ett riktigt fynd, kommer nog få leta efter ett nytt insert bara.
Om oysterlänken är 19 är jag sugen vid fsgFörra veckans skörd från ebay.
Chronosporten är ett riktigt fynd, kommer nog få leta efter ett nytt insert bara.
ja precisVi är två som letar efter ett sånt insert
19mm mellan luggarna va?
Bara länken borde vara värd pengarna! Jag har betalat 800 styck för mina tre...Inget superfynd, men en liten Eterna clamshell med GF lenke til 300 spenn. Så ikke at det var en Eterna før jeg kom hjem
Fin! Nu får du bara köpa en vettig remFick hem denna idag
Fin! Nu får du bara köpa en vettig rem
Ok. Blir kanske bättre men hade själv inte kört på det. Hade röstat på ostoppat läder med kantsöm.Ska på ett brunt mocka
Ja, ser helt klart ut som dykring saknas.Ropade hem den här idag lite som grisen i säcken. Har ingen info om den varken ålder eller märke men tänkte för 99:- så. Men min fråga är om någon vet om det är ett dykarur eller ej? Stog i anonsen att säljaren trodde det var det men att bezeln saknades. Har inte fått hem klockan än så vet ingenting om den funkar.
Vet du var man kan få en?Ja, ser helt klart ut som dykring saknas.
Löjligt bra! Stort grattis!Movado fynd ! , på GF