Fin! Tradera?Denna trillade in idag, tror den kan bli mysig med rätt band
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Tradera?Denna trillade in idag, tror den kan bli mysig med rätt band
Tackar, yesFin! Tradera?
Lite mysig guldskänsla där!
Verkligen! Väldigt mycket PP Golden Ellipse över den, vilken är en klocka jag gillar skarpt! Fick denna för strax över 5.000 inklusive avgifter, vilket nog kan ses som ett fynd.Lite mysig guldskänsla där!
Är det inte microrotor i Poleroutern? :OVerkligen! Väldigt mycket PP Golden Ellipse över den, vilken är en klocka jag gillar skarpt! Fick denna för strax över 5.000 inklusive avgifter, vilket nog kan ses som ett fynd.
Av dom jag hittade som sålda på ebay gick en för liiiite mer än vad denna gick för, men var i rätt risigt skick. En annan i liknande skick som denna gick för dubbla.
Skoj med microrotor också! Min första!
Nä, min Polerouter är från 55, så den har bumper. Microrotorn kom 56, tror jag. Det står microrotor på tavlan om det är sån i Poleroutern.Är det inte microrotor i Poleroutern? :O
Den med pointerdate såg spännande ut. Vad är det för yttre ring egentligen?Kammade hem spännande lot igår. Förhoppningsvis två stål(?) tanks och lite annat smått och gott
Pointerdate med inre dagskala som ställs via bezeln är min gissning.Håller med dig men har inte den blekaste om vilken funktion den har, ser dock ball ut.
Är nog veckodagar?Den med pointerdate såg spännande ut. Vad är det för yttre ring egentligen?
På franskaÄr nog veckodagar?
Pointerdate med inre dagskala som ställs via bezeln är min gissning.
Tror tyvärr tanksen är kromade, dock. Hoppas på stål!
Ja nu ser jag ju att det är 7 tecken med röd söndag. Vilket språk då? Tycker det ser ut som schweiz flagga där på vänsterkanten men inte är det tyska... italienska?Är nog veckodagar?
Mäktig! Lite ds dyktavla vibesFår vi se vad det här är för nåt då.
Tack! En sån har jag ju haft, den här har lite roligare ”småindex” och är förhoppningsvis i bättre skick.Mäktig! Lite ds dyktavla vibes
Åh spännande! Vad fick du ge för en sådan?Får vi se vad det här är för nåt då.
Inga stora summor, lite strul med kronan dock. Går tydligen bara att ställa baklänges.Åh spännande! Vad fick du ge för en sådan?
Jag kan vara spekulant vid flipp.Inga stora summor, lite strul med kronan dock. Går tydligen bara att ställa baklänges.
Hör av mig om det blir aktuellt! Tror dock inte det är nåt NAS-skick på denna.Jag kan vara spekulant vid flipp.
Blir spännande att se. Tavlan ser spontant blank och fin ut under glaset! Blir nog grym på oyster?Hör av mig om det blir aktuellt! Tror dock inte det är nåt NAS-skick på denna.
Har ett nitat som ligger och väntar.Blir spännande att se. Tavlan ser spontant blank och fin ut under glaset! Blir nog grym på oyster?
Ibland har man tur med köp på kassa bilder. Äldre Tissot-kvartsare med härjat glas men går finfint. Och en Raketa i typ NOS-skick. Saknade en guldig ryss så väldigt nöjd med dessa små köp
Tror jag har en originallänk till en sån där, om någon av er är intresserad?Budade på den Tissot:en (antar att det var den från Tradera?), det var du som vann den alltså Hittade en likadan i en annan annons som jag köpte, så jag hoppas den också går! Riktigt fina de där!
Den jag köpte visade sig vara i oreparerbart skick så jag hoppar! Tack iallafall.Tror jag har en originallänk till en sån där, om någon av er är intresserad?
Det var du alltså, billigt! Jag glömde den helt.Tog en chansning på den här, störigt att jag inte får plocka ut den förens efter jul..