• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Denna trillade in idag, tror den kan bli mysig med rätt band:)
39FA6504-5A06-41A2-924E-F6FCDE233687.jpeg
Fin! Tradera? :)

Lite mysig guldskänsla där!
Verkligen! Väldigt mycket PP Golden Ellipse över den, vilken är en klocka jag gillar skarpt! Fick denna för strax över 5.000 inklusive avgifter, vilket nog kan ses som ett fynd.
Av dom jag hittade som sålda på ebay gick en för liiiite mer än vad denna gick för, men var i rätt risigt skick. En annan i liknande skick som denna gick för dubbla.
Skoj med microrotor också! Min första!

Verkligen! Väldigt mycket PP Golden Ellipse över den, vilken är en klocka jag gillar skarpt! Fick denna för strax över 5.000 inklusive avgifter, vilket nog kan ses som ett fynd.
Av dom jag hittade som sålda på ebay gick en för liiiite mer än vad denna gick för, men var i rätt risigt skick. En annan i liknande skick som denna gick för dubbla.
Skoj med microrotor också! Min första!
Är det inte microrotor i Poleroutern? :O

Ibland har man tur med köp på kassa bilder. Äldre Tissot-kvartsare med härjat glas men går finfint. Och en Raketa i typ NOS-skick. Saknade en guldig ryss så väldigt nöjd med dessa små köp :)
IMG_20191216_122616-01.jpeg
IMG_20191216_135316-01.jpeg
IMG_20191216_135138-01.jpeg

Budade på den Tissot:en (antar att det var den från Tradera?), det var du som vann den alltså :) Hittade en likadan i en annan annons som jag köpte, så jag hoppas den också går! Riktigt fina de där!
Tror jag har en originallänk till en sån där, om någon av er är intresserad?

Tillbaka
Topp