Radiumpassion
Silver
Håper du har små håndledd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, var lite rädd för att den skulle vara så pass liten. Hade hoppats på som minst strax under 30.Miniliten, tror jag impulsköpte en exakt likadan. 24mm eller något liknande tror jag.
Man kanske kan ha den runt tummen.Håper du har små håndledd
Om den inte hade haft radium hade jag gärna köpt den till grabben. Han är för visso bara två år men han har bara två kromade billiga ur i sin samling. Han är nöjd men känns fel...Haha, var lite rädd för att den skulle vara så pass liten. Hade hoppats på som minst strax under 30.
Säljarens beskrivning - "Ganska liten för att vara herrklocka men för stor som dam."
Man kanske kan ha den runt tummen.
Ja det är lurigt!Jeg har en selv, noen ganger er det vanskelig å bedømme størrelse på bilder
Hur pass liten är den?
Haha, var lite rädd för att den skulle vara så pass liten. Hade hoppats på som minst strax under 30.
Säljarens beskrivning - "Ganska liten för att vara herrklocka men för stor som dam."
Den var billig så det gör inte så mycket hur som helst
Kul, ja den var litenJeg havde denne her en gang - her sammen med den anden del af "his and hers" parret
En trevlig 60-tals Longines från tratten. Väldigt repigt plastglas från början men polering pågår...
"Wehrmachtswerk" låter spännande, något särskilt verk den använder sig av?Idag dök en Nivada upp på posten. Ser trevlig ut.
"Wehrmachtswerk" låter spännande, något särskilt verk den använder sig av?
Inte hunnit öppna ännu men ska kolla sen. Tror det var att de uppfyllde vissa standarder som gjorde att de fick trycka det."Wehrmachtswerk" låter spännande, något särskilt verk den använder sig av?
Sannerligen mycket liten..Miniliten, tror jag impulsköpte en exakt likadan. 24mm eller något liknande tror jag.
Snyggt. Nya modetVelkommen i klubben
Men mkt fin!Sannerligen mycket liten..
Helt klart fin kvalitet. GF-länk dessutom. Var säkert dyr och fin när den såldes ny.Men mkt fin!
"Wehrmachtswerk" låter spännande, något särskilt verk den använder sig av?
Satt ett AS1130 i denVet inte med denna men har haft ett par med samma namn, bl a Arlaska. Det har suttit unitasverk i dem, t ex 6325.
Bytte bort raggarlänken mot ett läder. Kommer nog gilla denna efter städning. Men visst känns det som att det är fel typ av glas?
Snabb leverans och precis så fin som jag hoppades på! Tror min syster blir glad!Dagens köp på tratten! Tycker den ser ut att vara i fint skick och är väl precis bland de sista med 565-verk. Ska bli födelsedagspresent till storasyster;-) Om jag inte fastnar för den själv!