Vet inte om boettkvaliteten är så övertygande, tror jag har samma boett i en låda. Kan iofs bara vara en mycket lik.
Ville åt raggarlänken. Den supersnygga tavlan i den grymma kvalitetsboetten var inte så viktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte om boettkvaliteten är så övertygande, tror jag har samma boett i en låda. Kan iofs bara vara en mycket lik.
Ville åt raggarlänken. Den supersnygga tavlan i den grymma kvalitetsboetten var inte så viktigt
Skojare där!
Allt såklart mkt relativt men först och främst tycker jag boetten är jävligt fin, men har även uppfattat den som kvalitativVet inte om boettkvaliteten är så övertygande, tror jag har samma boett i en låda. Kan iofs bara vara en mycket lik.
Riktigt bra index, och grattis!Har äntligen kommit över en Nivada Antarctic med tundra-tavla i tillräckligt bra skick.
Har äntligen kommit över en Nivada Antarctic med tundra-tavla i tillräckligt bra skick.
Fritt fram!Svinfet!
Måste innebära att jag är fri att släppa på mina eBay-embargon?
Behövs fler bilder på kronografen för att kunna säga något om den. Men gissar på en rätt generisk boett på cirka 37mm från 60-talet med gissningsvis landeron 248 verk. Finns en uppsjö av dessa med olika märkning.Hämtade precis de här. Tyckte Kronografen var väldigt fin, inte sett någon riktigt likadan tidigare, och vet inte så mycket om den. Någon annan som vill dela med sig av sin kunskap?
Nej, men jag kanske borde börja;-)
Fin den där. Visst har den en gravyr på baksidan också?Hämtade ut denna idag.
Glaspolering och tillverka nytt band till de fasta bandstiften. Brunt eller svart?
Fantastisk! Tkr den e cool med länk men annars brunt!Hämtade ut denna idag.
Glaspolering och tillverka nytt band till de fasta bandstiften. Brunt eller svart?
Hade det varit äkta guldlänk så hade den fått sitta kvar men är inte så jätteglad i flexlänk på guldstiftFantastisk! Tkr den e cool med länk men annars brunt!
Hämtade ut denna idag.
Den här dök upp med rekat brev idag från Tratten!
Jag är supernöjd då jag letat ett tag efter just denna modell och färgen på tavlan är helt underbar!
Med NOS så blir ju allt väldigt krispigt med...lite för krispigt tydligen för bandet var supersprött och long gone...får leta ersättningsband!
Eller hur, trevligt!Sådan en havde jeg også engang - det er sjældent at man ser et gammelt manuelt verk med quick-set dato!
Grattis - her er min i stål
Giv lyd fra dig hvis du en dag går i salgstanker!
Fick denna på lådan idag. Blir nog fin med nytt plexi.
Ser grym ut! GrattisFick denna på lådan idag. Blir nog fin med nytt plexi.
Hämtade precis de här. Tyckte Kronografen var väldigt fin, inte sett någon riktigt likadan tidigare, och vet inte så mycket om den. Någon annan som vill dela med sig av sin kunskap?
Miniliten, tror jag impulsköpte en exakt likadan. 24mm eller något liknande tror jag.Impulsköp.. Ser fin ut, men vet inte storlek. Någon annan kanske vet?