• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Fick hem denna häromdagen, men kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar den eller inte. Hiss eller diss?
3BDC007F-C3C9-48EB-A560-877A57BB4723.png
Stenhård, självklart gilla! :cigar:
Betydligt mer karaktär än många andra ur från mer kända tillverkare, no offence! ;)

Beklagar och mycket snyggt hanterande av infon. Man blir alltid lite defensiv när någon säger ommålad tills det att man gör sin egna nybedömning! :)
Klockan går nu i retur till säljaren! Vågar dock inte ropa hej förrän jag fått återbetalningen. Har bokat fullförsäkrad frakt med personlig utlämning, så den inte ”kommer bort” på vägen;-) Lite blandade känslor för urverket är magiskt, men ni vet hur det är, när äktheten inte finns där så försvinner känslan! Kanske inte för alla, men för mig. Jag jagar vidare! Tröstar mig med en annan Zenith-kronometer så länge. Hoppas den är äkta:rolleyes:
513522AD-7C1F-4465-9C45-F314FD5077C1.jpeg

Tjena.
Märkligt, kan du länka?
Ja jag lämnade tillbaka den. Den hackade i uppdraget och behövde servas så jag ville inte behålla den. Dessutom rejält dåligt beskrivning.
Såg att den såldes nu i eftermiddag för 4900:- och reagerade så pass på priset att jag gjorde ett inlägg i vintage Longines tråden. En gissning är att minst två intressenter vid en första blick bedömde att den har sk. step case. Märkligt oavsett.

Såg att den såldes nu i eftermiddag för 4900:- och reagerade så pass på priset att jag gjorde ett inlägg i vintage Longines tråden. En gissning är att minst två intressenter vid en första blick bedömde att den har sk. step case. Märkligt oavsett.
4900??
Helt sjukt. Hoppas säljaren ändrade beskrivningen enligt informationen jag uppgav.

Länka gärna auktionen.

Tillbaka
Topp