• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Torskade en stor länklot, men det blev en spännande Tissot till i alla fall :D

auktionsvara_1405797_stort.jpeg
Så det var du igen….
D5C80592-2753-4160-BA27-266C51AE4927.jpeg

Den blev jävligt dyr…. :( Mwn klarade inte av att inte få se vad det var för ngt där…
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Den här är väl på gränsen till att vara vintage (ca 1993), så kläm till mig om ni vill! Breitling Chronomat som jag ville ha i början av 90-talet, men inte hade råd med som fattig student. Blir dessutom Breitling-premiär för mig och det var den Bordeaux-färgade som jag föll för, då som nu. Med originallåda och dokument. Får se om den blir långvarig;-)
00F3B223-7B0D-4CBA-996C-DC343A9B1262.jpeg
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Den här är väl på gränsen till att vara vintage (ca 1993), så kläm till mig om ni vill! Breitling Chronomat som jag ville ha i början av 90-talet, men inte hade råd med som fattig student. Blir dessutom Breitling-premiär för mig och det var den Bordeaux-färgade som jag föll för, då som nu. Med originallåda och dokument. Får se om den blir långvarig;-)
00F3B223-7B0D-4CBA-996C-DC343A9B1262.jpeg

Grym! Med en rouleaux-länk med UTC är den oslagbar.
 
Topp