Så det var du igen….Torskade en stor länklot, men det blev en spännande Tissot till i alla fall
Den blev jävligt dyr…. Mwn klarade inte av att inte få se vad det var för ngt där…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så det var du igen….Torskade en stor länklot, men det blev en spännande Tissot till i alla fall
Utan att kolla allt för noga ser det ut att finnas lite skoj där. Kul köp!Så det var du igen….
Den blev jävligt dyr…. Mwn klarade inte av att inte få se vad det var för ngt där…
Helsköna index!Torskade en stor länklot, men det blev en spännande Tissot till i alla fall
Ser spännande ut! Ibland får man betala för att veta, del av sporten .Så det var du igen….
Vi trålar samma saker kul att den landar på forumet, hoppas det är något spännande! Ser ju ut som en del bambo, något nitat oyster och en ladderlänk i alla fall. Sen är det säkert skojiga band med!Så det var du igen….
Vi hoppas den gode herr Freres har haft ett finger med i den lotenVi trålar samma saker kul att den landar på forumet, hoppas det är något spännande! Ser ju ut som en del bambo, något nitat oyster och en ladderlänk i alla fall. Sen är det säkert skojiga band med!
De goda herrarna väl? Jag brukar kalla dem "Bröderna Gay" för att försvenska det en aning.Vi hoppas den gode herr Freres har haft ett finger med i den loten
Hojta gärna om det finns någon trevlig 19mm länk.Vi hoppas den gode herr Freres har haft ett finger med i den loten
Hör gärna av dig om du hittar något 10-12mm GF där i högenSå det var du igen….
Vi hoppas den gode herr Freres har haft ett finger med i den loten
Lär mest hugga i min plånbok tyvärr men sånt är livet.Kikade på den också. Typisk spännande lot! Förväntar en full redovisning, med risk att det kan hugga till i hjärtat.
Lär mest hugga i min plånbok tyvärr men sånt är livet.
Haha ja det kanske ligger en ”lucky strike” däri som inte är GF…Man blir ju också nyfiken på vad pappboxen som det står ”Rök Lust” på kan ha innehållit. Ledtrådar om det skulle också uppskattas.
Såsant! Kom ihåg en eBay annons där det hade blivit ”gay brothers”De goda herrarna väl? Jag brukar kalla dem "Bröderna Gay" för att försvenska det en aning.
Jag tror ändå du gjort ett bra köp om du orkar sälja av lite länkar du inte behöverSåsant! Kom ihåg en eBay annons där det hade blivit ”gay brothers”
Tack! Hänger såklart helt på de länkarna vi båda var ute efter. Är det noname eller smala var priset svinhögt men kändes så spännande att få öppna… Tänk om det är en 18mm GF oyster och ett par 18mm Bamboo. Då är ju lyckan totalJag tror ändå du gjort ett bra köp om du orkar sälja av lite länkar du inte behöver
Den paketöppningen hoppas jag vi får vara med påTack! Hänger såklart helt på de länkarna vi båda var ute efter. Är det noname eller smala var priset svinhögt men kändes så spännande att få öppna… Tänk om det är en 18mm GF oyster och ett par 18mm Bamboo. Då är ju lyckan total
Självklart! Kke sån livevideo på insta?Den paketöppningen hoppas jag vi får vara med på
Jagar bort söndagsångesten med ännu ett Tradera-köp. Seamaster 2937-1 från 1959.
Den här är väl på gränsen till att vara vintage (ca 1993), så kläm till mig om ni vill! Breitling Chronomat som jag ville ha i början av 90-talet, men inte hade råd med som fattig student. Blir dessutom Breitling-premiär för mig och det var den Bordeaux-färgade som jag föll för, då som nu. Med originallåda och dokument. Får se om den blir långvarig;-)
Blir till att spana efter en länk!Grym! Med en rouleaux-länk med UTC är den oslagbar.
Jodå, det var en fin 38mm 2505-16 från 1950! Undersöker de andra…Fem fina Omegor på Tradera! Var mest ute efter jumbon, som jag tror är en 2505.