Sorry! Var du också ute efter Revuen?Var med en stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry! Var du också ute efter Revuen?Var med en stund
Japp! Inget att vara sorry förSorry! Var du också ute efter Revuen?
Ja den är faktiskt väldigt fin! tanken var att plocka av länken och sälja klockan men har börjat tycka att de passar väldigt bra ihop.. Om jag blir säljsugen så hör jag av migFy fan vad fin klocka! Om den ska flippas utan länk får du gärna ha mig i åtanke
Passar riktigt bra ihop! TackJa den är faktiskt väldigt fin! tanken var att plocka av länken och sälja klockan men har börjat tycka att de passar väldigt bra ihop.. Om jag blir säljsugen så hör jag av mig
Jag lovar dela när den är fixadJapp! Inget att vara sorry för
Ser fram emot bilder när du fixat den, tror den kan bli grym
Kul att den landade här! Var tvåa, men hade egentligen inte råd heheeeeeMissade ett och vann ett parti på Skånes Auktionsverk! En mysig liten Thuya som det bör vara ett Venus 170 i.
Tack för att du släppte den till mig Inte lika eftertraktad som en Breitling eller Heuer med samma verk och liknande utseende, men jag gillade helheten och det fina skicket på tavla och visare!Kul att den landade här! Var tvåa, men hade egentligen inte råd heheeeee
Blev faktiskt en vinstlott!Nu söndag ny trisslott
Såg fina ut, skoj när dom är finare än förväntat.Blev faktiskt en vinstlott!
Svinfin tavla på Alpinan, och en härlig tropic sector Alltime
Tycker den var riktigt snygg även utan bezel!Fick precis hem en trevlig City Skindiver. Nu behövs bara en ny bezel+insert, så om nån sitter på en lös bezel så pma gärna
Den bärs rätt maffigt med sina 37mm
Tack!Tycker den var riktigt snygg även utan bezel!
Fin den där! Satt med fingret på budknappen men bezeln skrämde lite. Men för det priset hade jag lätt tagit den Grattis!Fick precis hem en trevlig City Skindiver. Nu behövs bara en ny bezel+insert, så om nån sitter på en lös bezel så pma gärna
Den bärs rätt maffigt med sina 37mm
Tack och tack för att du inte budade ja priset blev bra men som sagt måste ju hitta en bezel och det är säkert inte det lättaste....Fin den där! Satt med fingret på budknappen men bezeln skrämde lite. Men för det priset hade jag lätt tagit den Grattis!
Ibland blir skalan lite fel om det saknas känd referens;-) Trodde Aetos skindivern var lite större än 32mm. Fulingen till vänster är lika stor, men riktigt låg kvalitet; boetten verkar vara gjord av nersmälta ölburkar! Revuen är bara 29mm och Beletan hela 30mm! Bifogar lite bilder på alla utom fulingen! Alla chansningar går inte hem, men det var lärorikt!Blev Tradera idag också! Jag var främst ute efter den lilla Revuen med trappsteg Allt det andra kan jag tänka mig att släppa för donation till valfri seriös välgörenhet! Bara hojta om ni t.ex. vill ha ett bund med nitar;-) Aetos-dykaren kan kanske innehålla det famösa Astrolon(Tissot)-urverket i plast
Ibland blir skalan lite fel om det saknas känd referens;-) Trodde Aetos skindivern var lite större än 32mm. Fulingen till vänster är lika stor, men riktigt låg kvalitet; boetten verkar vara gjord av nersmälta ölburkar! Revuen är bara 29mm och Beletan hela 30mm! Bifogar lite bilder på alla utom fulingen! Alla chansningar går inte hem, men det var lärorikt!
EDIT: Jag hade iallfall rätt i att det var ett Tissot-verk i Aetosen (781-1);-)
Referens med mått fanns i min gamla annons.Ibland blir skalan lite fel om det saknas känd referens;-) Trodde Aetos skindivern var lite större än 32mm. Fulingen till vänster är lika stor, men riktigt låg kvalitet; boetten verkar vara gjord av nersmälta ölburkar! Revuen är bara 29mm och Beletan hela 30mm! Bifogar lite bilder på alla utom fulingen! Alla chansningar går inte hem, men det var lärorikt!
EDIT: Jag hade iallfall rätt i att det var ett Tissot-verk i Aetosen (781-1);-)
Snyggt!Fick hem denna idag, mycket nöjd! Lanco super compressor från 60-talet.
Tack!Snyggt!
Mycket, mycket fager. Och vilken länk också!Fick hem denna idag, mycket nöjd! Lanco super compressor från 60-talet.
Ja den är grym! Länken hade jag hemma redan och den passade nästan oförskämt bra efter lite mixtrade med ändlänkarnaMycket, mycket fager. Och vilken länk också!
Hell yeah! Jag själv är en så grov länkoman att jag nästan njuter av den smärtsamma jakten på rätt länk till en klocka, men den känslan när man kan lyckas plocka på precis rätt länk när den landar är en extra fin känsla tycker jag. Hoppas du får mycket njutning av denJa den är grym! Länken hade jag hemma redan och den passade nästan oförskämt bra efter lite mixtrade med ändlänkarna
Haha jag förstår känslan! Länkar är mitt favorit al av band också kommer garanterat njuta av dennaHell yeah! Jag själv är en så grov länkoman att jag nästan njuter av den smärtsamma jakten på rätt länk till en klocka, men den känslan när man kan lyckas plocka på precis rätt länk när den landar är en extra fin känsla tycker jag. Hoppas du får mycket njutning av den
Kul chansning! Hur är det ens möjligt att ta bilder utan fokus någonstans på hela objektet Det gör iofs Tradera-jagandet mer spännandeEn liten tradera-chansning igen. Ska bli intressant att se om tavlan är tråkig eller fint patinerad som jag tycker bild 2 hintar lite åt.
Ursnygg tavla! Jag brukar inte gå igång på dykare, men den där hade jag inte sagt nej till!Har samma impulskontroll som min lille son, så jag råkade vinna den här…