Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typiskt nog så är hålen för bandstiften enormt slitna så den måste nog gå i retur.. riktigt tråkigt då den annars är superfin..Tissot AM som behöver lite kärlek. Är det fel visare tro?
Damn! SurtTypiskt nog så är hålen för bandstiften enormt slitna så den måste nog gå i retur.. riktigt tråkigt då den annars är superfin..
Surt! Går det ens att göra nått åt sånt? Känns som bara en tidsfråga innan det högra går igenom heltTypiskt nog så är hålen för bandstiften enormt slitna så den måste nog gå i retur.. riktigt tråkigt då den annars är superfin..
Ja minst sagt :/ Är faktiskt inte säker där men har svårt o tro att det går att rädda.. Fick tips om att leta en med tråkig tavla och samma boett för att sedan byta boett. Får se hur jag gör..Surt! Går det ens att göra nått åt sånt? Känns som bara en tidsfråga innan det högra går igenom helt
Borde inte @McGyver kunna lösa det där?Typiskt nog så är hålen för bandstiften enormt slitna så den måste nog gå i retur.. riktigt tråkigt då den annars är superfin..
Surt! Går det ens att göra nått åt sånt? Känns som bara en tidsfråga innan det högra går igenom helt
Nog borde det väl gå att lasersvetsa? För egen del hade jag nog undersökt det alternativet först, men visst, det kanske kostar mer än klockan är värd.Ja minst sagt :/ Är faktiskt inte säker där men har svårt o tro att det går att rädda.. Fick tips om att leta en med tråkig tavla och samma boett för att sedan byta boett. Får se hur jag gör..
En sådan boett lär vara svårt att hitta, så ta den till en silversmed. Kan säkert lösa problemet. Fasta ditlödda bandstift kan vara en lösning annars..Ja minst sagt :/ Är faktiskt inte säker där men har svårt o tro att det går att rädda.. Fick tips om att leta en med tråkig tavla och samma boett för att sedan byta boett. Får se hur jag gör..
Min säger hejSent kvällsköp
Var bara ute efter den ena men båda är ganska trevliga
Fin! Ser fram emot den, trevlig bullseye-tavla, subsekund, stepcase.. What's not to likeMin säger hej
Tack! Trevlig klocka, och om jag minns rätt har den ett AS 1130 verk så reservdelar är inga problem om det skulle behövas.Fin! Ser fram emot den, trevlig bullseye-tavla, subsekund, stepcase.. What's not to like
Inte sett förut men jag gillar den skarpt. Kul köp! Snygg länk men säkert snygg med något band eller gummi också.
Följde också den, såg riktigt fin ut med den kraftiga boetten.en spännande Ernest Borel blev det idag!
Jag med, tvekade i sista sekunden pga visarna, men ångrar mig som f*n redan, resten tickade alla boxarFöljde också den, såg riktigt fin ut med den kraftiga boetten.
Den ser verkligen kul ut. Gillar sänkta indexes medFöljde också den, såg riktigt fin ut med den kraftiga boetten.
Ja visarna är ett minus utan tvekan. Får försöka hitta några finare. I övrigt håller jag med, och tackJag med, tvekade i sista sekunden pga visarna, men ångrar mig som f*n redan, resten tickade alla boxar
Grattis @eNielsen !
Visarna kan ju gå att göra rent säkert någon som såg dåligt som har målat domDen ser verkligen kul ut. Gillar sänkta indexes med
Ja visarna är ett minus utan tvekan. Får försöka hitta några finare. I övrigt håller jag med, och tack
Riktigt fin!en spännande Ernest Borel blev det idag!
Var med en stundBlev Tradera idag också! Jag var främst ute efter den lilla Revuen med trappsteg Allt det andra kan jag tänka mig att släppa för donation till valfri seriös välgörenhet! Bara hojta om ni t.ex. vill ha ett bund med nitar;-) Aetos-dykaren kan kanske innehålla det famösa Astrolon(Tissot)-urverket i plast
Inte köpt idag men kom med posten från USA idag. En trevlig Hamilton. Köptes mest för länken dock. En 16mm pläterad Nitad stretch-Oysterlänk gjord av Cromwell i lagom slitet skick.